  • 1. Data: 2013-01-30 11:20:30
    Temat: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dziś w TVN24 opowiadali o najnowszych pułapkach na kierowców.
    Stawiają foto zintegrowane ze światłami i fotografują tych, co wjadą na
    czerwonym. Z pozoru - chlubna idea, czerwone jest święte, ale...

    Zmieniają fazy świateł tak, żeby ludzie wpadali w pułapkę. Np. zapala
    się zielone, samochody ruszają, przejadą DWA i wraca czerwone (na
    głównej drodze), albo skracają fazę żółtą tak bardzo, jak tylko się da.

    Słowem - stawiają pułapki i polują na ofiary.
    Trzeba być czujnym jak surykatka.

    --
    MN

  • 2. Data: 2013-01-30 11:25:59
    Temat: Re: Fotoradarowe pułapki na kierowców
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]

    > fazę żółtą tak bardzo, jak tylko się da.
    >
    > Słowem - stawiają pułapki i polują na ofiary.

    Widzialem program na temat jakichs swiatem z radarem w Jeleniej Gorze, zolte trwa
    2sek
    :)
    No co, w koncu doczekalismy sie rezimu :)

    sz

  • 3. Data: 2013-01-30 11:28:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jan 2013 11:20:30 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

> [...]
    > głównej drodze), albo skracają fazę żółtą tak bardzo, jak tylko się da.
    >
    > Słowem - stawiają pułapki i polują na ofiary. Trzeba być czujnym jak

    we Włoszech tak robili. Skończyło się wyrokami dla "wynalazców"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-01-30 11:42:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-30 11:20:30 +0100, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Dziś w TVN24 opowiadali o najnowszych pułapkach na kierowców.

    > Np. zapala się zielone, samochody ruszają, przejadą DWA i wraca czerwone

    No, KJM, groza.
    Łapią tych, którzy nie reagują na światła?
    Bandyci...

    > albo skracają fazę żółtą tak bardzo, jak tylko się da.

    Jeśli skracają jak się tylko da, to gdzie jest pułapka?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2013-01-30 11:45:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Jan 2013, masti wrote:

    > we Włoszech tak robili. Skończyło się wyrokami dla "wynalazców"

    Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas żółtego oraz
    odpowiedzialność (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
    błędne ustawienie.

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2013-01-30 11:45:28
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 30 stycznia 2013 11:28:10 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > we Włoszech tak robili. Skończyło się wyrokami dla "wynalazców"
    >

    > --
    >
    > Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Na to jest rada. Rejestrator z kamerą.

  • 7. Data: 2013-01-30 11:54:36
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-01-30 11:45, k...@g...com pisze:

    > Na to jest rada. Rejestrator z kamerą.

    A jak długo przechowujesz swoje nagrania? Bo ja - jeśli nic się nie
    wydarzyło - najwyżej jeden dzień, potem stare są nadpisywane. Jak
    dostanę mandat za kilkanaście dni, to nagrania już dawno nie będzie...

  • 8. Data: 2013-01-30 11:55:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    > Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas żółtego oraz
    > odpowiedzialność (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
    > błędne ustawienie.

    Wydaje mi się, że tak, a odpowiedzialność to chyba można podciągnąć pod
    stwarzanie zagrożenia katastrofa w ruchu lądowym :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-01-30 12:06:30
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Pytanie czy w Polsce istnieje minimalny czas żółtego oraz
    > odpowiedzialność (ze wskazaniem osoby odpowiedzialnej) za
    > błędne ustawienie.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Tak - wczoraj w radiu mówili - 3 sekundy.
    T.

  • 10. Data: 2013-01-30 12:09:50
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Jeśli skracają jak się tylko da, to gdzie jest pułapka?
    > ;>>>

    A gdyby w ogole nie bylo zoltego ?:)

    sz.