  • 81. Data: 2011-05-25 12:46:51
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 12:29:13 +0200 osobnik zwany huri_khan
    wystukał:

    a jest rozporządzenie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2011-05-25 12:47:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 25 May 2011 12:11:37 +0200 osobnik zwany Maciek
    wystukał:

    i powszechną szczęśliwość :)

  • 83. Data: 2011-05-25 22:31:04
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 10:46:51 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a jest rozporządzenie?

    Pytam się bo nie wiem, myślałem że tylko zdjęcia z FR rozstawianych przez
    SM nie mogą być podstawą do ukarania a okazuje się że wszystke.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 84. Data: 2011-05-26 19:02:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 25 May 2011 10:34:33 +0200, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Wszystko się zgadza - od takiego ruchu ma być A8/S8.

    Miałem na myśli A4 do Opola, potem Oleśno, Częstochowa i potem
    DK1. Nadkładasz około 100km, a czas przejazdu podobny.

    > Tu podobnie - A2 ma przejąć ruch tranzytowy.

    Super. Już za chwileczkę, już za momencik. Już w czerwcu, tylko
    nie wiadomo, którego roku. A tymczasem poziom wkurwu rośnie w
    postępie geometrycznym.

    > Te są projektowane i ich budowa postępuje.

    A co z przebudową obecnych? Znak i farba taniej wychodzą?

    r.
    _____________

  • 85. Data: 2011-05-27 11:27:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-05-23 19:43, Ktoś pisze:
    > Z kiedy jest to wykrocznie? Jesli po ostatniej nowelizacji ze stycznia 2011
    > to niech SM w Kobylnicy wskaże akt wykonawczy do art. 129 h punkt 5 ustawy
    > Prawo o ruchu drogowym na podstawie którego wykonała zdjęcie. Jak patrzyłem
    > w piatek, stosowne rozporządznei jest aktualnie w konsultacjach
    > międzyresortowych. A jesli sprzed nowelizacji to ciężko im będzie uzasadnić,
    > że ponad 5 miesięcy odczytywali zawarośc pamięci fotoradaru.
    Dokopałem się jeszcze do takich informacji na stronie Straży Gminnej w
    Kobylnicy:

    http://www.sgkobylnica.pl/index.php?option=com_conte
    nt&view=article&id=27&Itemid=41&limitstart=3

    Jest tam między innymi kopia pisma sekretarza stanu z Ministerstwa
    Infrastruktury, w którym stwierdza, że strażnicy gminni mogą dokonywać
    kontroli w miejscu oznaczonym znakiem D-51 (pismo z kwietnia br). To jak
    to w końcu jest? Siedzą nad przepisami, ale po drodze wysyłają jakieś
    pisma zezwalające? Jaką moc mają takie pisma? Ale burdel.

    Maciek

  • 86. Data: 2011-05-27 23:20:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 14:52:32 +0200, Maciek napisał(a):

    > A tak poza tym chciałem podpytać, czy coś się zmieniło w sprawie
    > wystawiania mandatów przez Straż Gminną, bo może oni to nielegalnie
    > robią ;-) Coś mi się o uszy obiło, że mięli ukrócić ten złoty interes i

    Jeśli straż wiejska, to za pomoca przepisów możesz temat spałować.

    Przeczytaj dokładnie, co jest w pisemkach jakie Ci wysłali.

    --
    ___________ (R)

  • 87. Data: 2011-05-27 23:21:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 16:17:56 +0200, Arek napisał(a):

    > Zwykle dają wybór, z którego nie musisz korzystać. Jeżeli z wyboru nie
    > chcesz skorzystać płacisz mandat, tracisz punkty i tyle. Wielokrotnie
    > było to wałkowane.

    G.. dają, nie wybór.

    Na formularzu zadają pytanie kto kierował. Odpowiada się 'nie wiem' i
    koniec.
    Oni do sądu, a w sądzie się podnosi, że nie zapytali komu powierzyłeś i do
    widzenia.

    --
    ___________ (R)

  • 88. Data: 2011-05-27 23:21:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 23 May 2011 16:35:03 +0200, Maciek napisał(a):

    > A to warto im w ogóle coś odpisywać, czy po prostu zignorować?

    Diabeł tkwi w szczegółach. Podeślij na priva skan, to Ci powiem co dalej.

    --
    ___________ (R)

  • 89. Data: 2011-05-27 23:24:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2011 11:44:29 +0200, Maciek napisał(a):

    > wiszące na kole). Ale niestety wygląda na to, że to mój grat, no i tego
    > przystojnego facia za kierownicą też znam ;-)

    Znasz? Naprawdę? Ja bym się założył, że to był autostopowicz, którego
    wziąłeś parę km wczesniej, a że byłeś zmęczony, to dałeś mu prowadzić, a
    sam jechałeś na leżąco z tyłu.

    --
    ___________ (R)

  • 90. Data: 2011-05-27 23:26:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 25 May 2011 11:25:49 +0200, Maciek napisał(a):

    > A jeszcze mam takie pytanko, w sumie pewnie retoryczne: za przekroczenie
    > prędkości o 11-20km/h należy się mandat od 50 do 100 zł, dlaczego
    > "fotoradar" zaproponował mi od razu górną granicę tego przedziału, czyli
    > 2x100 zł (przypomnę, że przekroczyłem raz o 11, raz o 13 km/h)? Nie
    > powinni jakoś proporcjonalnie w tym przedziale cenowym się poruszać? A
    > może im zwyczajnie chodzi o kasę? ;-)

    Nie przekroczyłeś o 11 i 13. Fotoradar ma błąd pomiaru i o ile pamiętam, to
    coś koło 3km/h. Czyli pierwsze 'przekroczenie' jest nie o 11, a o 8km/h -
    niekarane w ogóle, a drugie co najwyżej o 10km/h.

    --