  • 1. Data: 2024-05-08 17:52:20
    Temat: IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
    Od: _Master_ <...@...pl>

    IZERA - odliczanie. Jazda testowa chińskim bliźniakiem #BEZCENZURY

    https://www.youtube.com/watch?v=EeWC9lt-5Ls

  • 2. Data: 2024-05-08 19:03:57
    Temat: Re: IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.05.2024 o 17:52, _Master_ pisze:
    > IZERA - odliczanie. Jazda testowa chińskim bliźniakiem #BEZCENZURY
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=EeWC9lt-5Ls

    Chooj z tego był, jest i będzie.

  • 3. Data: 2024-05-09 10:12:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.05.2024 o 19:03, nadir pisze:
    > Chooj z tego był, jest i będzie.

    Tak jak z CPK

  • 4. Data: 2024-05-09 13:02:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 May 2024 17:52:20 +0200, _Master_ wrote:
    > IZERA - odliczanie. Jazda testowa chińskim bliźniakiem #BEZCENZURY
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=EeWC9lt-5Ls

    A napisali ile jeszcze trzeba zainwestować?

    Tusk bez problemu by to zaorał, o ile uda mu się skreślic
    z unijnego planu odbudowy.

    Ale jeśli komuś zależy ... to niech odkupi spółkę i rusza z produkcją.
    Myślę, ze Tusk się zgodzi :-)

    Ja tam nawet myślę, ze trzeba otwartą propozycję pisiorom złożyć -
    się złożycie, to Izera i CPK będzie, i będziecie zarabiać na
    dywidendach, na stanowiskach.

    A teraz będzie tak, ze duże panstwowe spólki przestaną finansować
    Izerę, i albo spółka znajdzie bank chętny do finansowania
    (co raczej jest mission impossilbe),
    albo się sprzeda tę fabrykę lub teren Chinczykom ... albo Niemcom ...
    albo Koreańczykom ...

    Jakby ta Izera była w miarę przyzwoita i tania, to może nawet bym ją
    kupił.

    J.

  • 5. Data: 2024-05-09 13:53:09
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.05.2024 o 13:02, J.F pisze:
    > Ale jeśli komuś zależy ... to niech odkupi spółkę i rusza z produkcją.
    > Myślę, ze Tusk się zgodzi ?

    Tusk uroczyście zrobi wszystko aby to zaorać bo to pisowskie jest '=)

  • 6. Data: 2024-05-09 15:27:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 13:53:09 +0200, _Master_ wrote:

    > Tusk uroczyście zrobi wszystko aby to zaorać bo to pisowskie jest '=)

    Jak ma doplacać grube miliardy (a ponoć juz wydano 500 mln),
    to ja go nawet popieram.

    Ale ja proponuję, zeby sprzedał to pisiorom, nawet po kosztach,
    i niech sobie pisiory z tym robią co chcą.

    Obajtek i koledzy mogą zbierać chętnych inwestorów, bo inaczej
    to można, a nawet trzeba, im postawić zarzuty o niegospodarność :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-05-09 18:21:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > z unijnego planu odbudowy.
    >
    > Ale jeśli komuś zależy ... to niech odkupi spółkę i rusza z produkcją.

    Spółkę o wyłącznie urojonej wartości? To przecież CHińczycy by nam tę
    fabrykę w 3 miesiące zbudowali jakbyśmy im pozwolili. Widać nie ma
    takiej woli.

    > Ja tam nawet myślę, ze trzeba otwartą propozycję pisiorom złożyć -
    > się złożycie, to Izera i CPK będzie, i będziecie zarabiać na
    > dywidendach, na stanowiskach.

    Po co pisiorom? Oni to teraz blokują?

> [...]
    > (co raczej jest mission impossilbe),
    > albo się sprzeda tę fabrykę lub teren Chinczykom ... albo Niemcom ...

    A oni zechcą płacić łapówki?

    > Jakby ta Izera była w miarę przyzwoita i tania, to może nawet bym ją
    > kupił.

    Za darmo?

  • 8. Data: 2024-05-09 18:34:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 18:21:49 +0200, io wrote:

    > Spółkę o wyłącznie urojonej wartości? To przecież CHińczycy by nam tę
    > fabrykę w 3 miesiące zbudowali jakbyśmy im pozwolili. Widać nie ma
    > takiej woli.

    Ale "nam zbudowali", czy "sobie zbudowali"?

    "Nam" by pewnie chętnie zbudowali ... za odpowiednią cenę.
    "Sobie" to niekoniecznie, bo takie przenosiny nie zawsze się udają, a
    doświadczenie uczy, ze i tak trzeba dopłacic :-)

    > Po co pisiorom? Oni to teraz blokują?

    Pisiory to zaczęły, a teraz jeszcze gadają, ze to takie świetlane
    inwestycje, to niech poprą własnymi portfelami :-)

    > A oni zechcą płacić łapówki?

    Jak uczy doświadczenie ... to najpierw będą się sami domagać :-P
    Ale pewnie wiedzą, ze więcej dostaną, jak się podzielą :-)

    Tym niemniej - im więcej zostanie zainwestowane, tym więcej przydałoby
    się potem odzyskać ... bo na zysk z produkcji, to jakos nie liczę :-)

    > Za darmo?

    No nie, za odpowiednią cenę.

    J.

  • 9. Data: 2024-05-10 07:43:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przecież to pisowcy zaorali dawno temu, jaki Tusk? Pigułki ma musk sobie
    kup :}

  • 10. Data: 2024-05-10 10:07:11
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.05.2024 o 15:27, J.F pisze:
    > Jak ma doplacać grube miliardy (a ponoć juz wydano 500 mln),
    > to ja go nawet popieram.

    To Polska nie ma już gonić zachodu i nie brać z niego przykładu?

    Niemcy dotują swoje fabryki i dbają aby miały gdzie sprzedawać.

    Przy okazji:

    Euro 2012 to było 40% jednorocznego budżetu polski w tamtych czasach

    CPK to 18% obecnego rocznego budżetu Polski.

    Pinindzy ni ma i nie bedzie ;-)