  • 21. Data: 2004-07-29 14:27:30
    Temat: Re: Frame Relay TP
    Od: Paweł Tyll <o...@o...pl>

    "MarcinS" <M...@C...pl> wrote in message news:41090807.3AF2D876@CSos.pl...
    > Nie mowiac o tym, ze estetycznie to jest napisany jak w przedszkolu. Imie i
    > nazwisko dyrektora jest napisane laczenie...
    > no ale.. napisze zaraz do samego autora tego dokumentu i zobaczymy co
    odpisze
    > :)
    E, to akurat mnie nie dziwi - zdziwiłbyś się jakie pisma płodzą takie
    instytucje.

    Zdrówko.

  • 22. Data: 2004-07-29 15:51:23
    Od: operator <operator@nq_NO_SPAM_.pl>

    Paweł Tyll wrote:

    > "peter" <p...@W...total.chaos.pl> wrote in message

    > Niekoniecznie, aczkolwiek dokument budzi pewne zastrzeżenia - w sensie, ktoś
    > go przerabiał z regulaminu przechodzenia z SDI na DSL. Pytanie teraz, czy
    > stało się to jeszcze w tepsie, czy gdzieś w wesołym świecie ;)

    na 800120810 pani wiedziała o co chodzi i ceny i termin się zgadzają... ;)

    --
    http://nQ.pl

  • 23. Data: 2004-07-29 15:54:10
    Od: pt <p...@n...powiem>

    Paweł Tyll wrote:

> [...]
    > go przerabiał z regulaminu przechodzenia z SDI na DSL. Pytanie teraz, czy
    > stało się to jeszcze w tepsie, czy gdzieś w wesołym świecie ;)

    wyciągnąłem z pani na 800120810 słowa "ja też mam ten dokument otwarty
    przed oczami ale do pierwszego nie możemy uddzielać dodatkowych
    informacji" natomiast potwierdziła i termin i poziom cen

    pt

  • 24. Data: 2004-07-29 16:02:59
    Od: MarcinS <M...@C...pl>

    No ja tez dzis dzwonilem i nic nie wiedza :)
    Ale przez skore czuje ze cos sir kroi :)

  • 25. Data: 2004-07-29 16:24:28
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "MarcinS" <M...@C...pl> napisał w wiadomości

    > No ja tez dzis dzwonilem i nic nie wiedza :)
    > Ale przez skore czuje ze cos sir kroi :)

    a mi nieoficjalnie potwierdziła to ale powiedziała też że nie może nic
    mówić przed 1, ale cene potwierdziła, zapytałem się czy to dotyczy zarówno
    nowych jak i starych klientów (bo nigdy nic nie wiadomo) to powiedziała że
    chyba wszytskich

  • 26. Data: 2004-07-30 11:03:56
    Od: code <v...@i...pl>

    MarcinS wrote:

    > Nie chlopaki.. opiekunow juz nie ma, sa teraz ludzie o tytule "sprzedawca
    > telefoniczny". Sa oni co najwyzej dedykowani do rejonow terytorialnych. Czepiam
    > sie, ale uwazam ze trzeba nazywac rzeczy po imieniu.

    Telefoniczny???
    To ciekawe dlaczego przyjechal do mnie ponad 20km osobiscie z Lodzi...
    bylo to jakies 2tyg temu.

  • 27. Data: 2004-07-30 11:07:55
    Od: code <v...@i...pl>

    MarcinS wrote:

    > Czesc glabie!
    > Wiesz, przepraszam wszytskich pozostalych, jestes CWOKIEM I IDIOTA I W OGOLE
    > INFANTYLNYM SZCZENIAKIEM!
    >
    > Taaa..
    > W Twojej zalosnej sciemie znalazlem 2 bledy:
    > oto pierwszy - nie ma juz opiekunow...
    > wiec nie pier... za chwile ze to taki "wana-be-opiekun"

    Nie wiem ktory z nas jest glabem - ale na pewno nie ja.
    Opiekuna mam, byl u mnie 2 tyg temu, osobiscie przyjechal 20km z Lodzi.
    A gdzie ten drugi blad???
    Aha jak bys buraku chcial z moim opiekunem zaminic zdanie to prosze bardzo:

    Bogusław Lewandowski,
    TP S.A. Pion Klientów Biznesowych Obszar w Łodzi,
    tel.: (042) 639 27 04, 501 366 325, faks: (042) 639 27 00.

  • 28. Data: 2004-07-30 12:49:42
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Opiekuna mam, byl u mnie 2 tyg temu, osobiscie przyjechal 20km z Lodzi.
    > A gdzie ten drugi blad???
    > Aha jak bys buraku chcial z moim opiekunem zaminic zdanie to prosze
    bardzo:
    Co racja to racja. Ja ostatnio (tydzien temu) poprosilem o zmiane opiekuna i
    nie bylo z tym problemu. Nie nazwalbym go Panem od odbierania telefonow.

    Maciej

  • 29. Data: 2004-07-30 19:31:27
    Temat: Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie
    Od: "Steven Jurczyk" <s...@p...pl>

    http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/promocja_frame_rel
    ay/

    identyczny cennik jest w regulaminie promocji...

    steve

  • 30. Data: 2004-07-30 19:50:40
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "Steven Jurczyk" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.tp.pl/biznes/co_nowego/promocja_frame_rel
    ay/

    > identyczny cennik jest w regulaminie promocji...

    cholera a co z obecnymi klientami co mają FR 1 MB??

    Oni nadal mają płacią 2182 zł ?? z cirem wymaganym 32kB ??

    <zly>