  • 1. Data: 2018-03-26 10:48:57
    Temat: Frog 2
    Od: p...@g...com

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,z-autom
    atu-powinien-byc-skierowany-brna-badania-psychiatryc
    zne,256004.html

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,urzadza
    l-sobie-szalencze-rajdy-po-stolicy-policja-zatrzymal
    ismy-mezczyzne,256008.html

    no coz pozostaje miec nadzieje ze tym razem prokuratura i policja uniknie
    kompromitacji ... z drugiej strony po wielu dymisjach kierowcow BOR/SOP potrzebni sa
    nastepcy

  • 2. Data: 2018-03-26 14:11:44
    Temat: Re: Frog 2
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 10:48, p...@g...com pisze:
> [...]
    kompromitacji ... z drugiej strony po wielu dymisjach kierowcow BOR/SOP potrzebni sa

    Już go zapuszkowali, podobno już wcześniej też nawywijał, więc organom
    jest znany :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 3. Data: 2018-03-26 14:52:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-03-26 o 14:11, Janusz pisze:
> [...]
    ismy-mezczyzne,256008.html

    > Już go zapuszkowali, podobno już wcześniej też nawywijał, więc organom

    Dwa lata temu, innym samochodem. Podobno go wtedy papuga wybronił
    tymczasową niepoczytalnością...

    MJ

  • 4. Data: 2018-03-26 18:21:26
    Od: Skolmi <k...@g...com>

    Wczoraj w Uwaga Pirat:

    ponad 100 w OZ + 0,4 promila + wcześniejszy dożywotni zakaz prowadzenia.
    Konstatacja kierowcy... "i tak będę jeździł".

    Gdzieś jest dziura, chociaż wcale nie myślę, żeby wszystkich zamykać.

  • 5. Data: 2018-03-26 18:31:18
    Od: p...@g...com

    Dziura ? kara finansowa jest śmieszna a sąd pobłażliwy. Znajomy cwaniakowal w
    Niemczech zabrali mu prawko wyrobił wtórnik w PL i znów na bańce złapali więc wjechał
    prokurator i zaproponował darowiznę na dom dziecka albo pudło. Tutaj nagrań od groma,
    recydywa ewidentna ale jak media odpuszczą to sąd znów może oko przymknąć.

  • 6. Data: 2018-03-26 18:45:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skolmi" napisał w wiadomości grup
    Wczoraj w Uwaga Pirat:
    >ponad 100 w OZ

    Ale gdzie, bo sa miejsca, gdzie to wcale nie tak duzo :-)

    >+ 0,4 promila + wcześniejszy dożywotni zakaz prowadzenia.

    Promili tym razem umiarkowanie

    >Konstatacja kierowcy... "i tak będę jeździł".
    >Gdzieś jest dziura, chociaż wcale nie myślę, żeby wszystkich zamykać.

    I tu by sie mozna zastanowic nad konfiskata pojazdu.

    Ale jak "osoba znana policji", to czemu go czesciej nie lapia za
    kolkiem ...

    J.

  • 7. Data: 2018-03-26 20:39:22
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-03-26 o 18:45, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > I tu by sie mozna zastanowic nad konfiskata pojazdu.
    >
    > Ale jak "osoba znana policji", to czemu go czesciej nie lapia za kolkiem
    Pewnie ma "mocne" plecy w tzw palestrze albo blisko niej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2018-03-26 22:23:23
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    O, proszę, już się prasa zainteresowała:
    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szykuja
    -zarzuty-wobec-pirata-drogowego-wczesniejsze-umorzon
    o-bo-byl-niepoczytalny,256097.html

    MJ

  • 9. Data: 2018-03-26 22:49:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.03.2018 o 22:23, Michal Jankowski pisze:
    > O, proszę, już się prasa zainteresowała:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szykuja
    -zarzuty-wobec-pirata-drogowego-wczesniejsze-umorzon
    o-bo-byl-niepoczytalny,256097.html

    IMHO jak u kogoś sądownie stwierdzają niepoczytalność, to powinni z
    automatu orzekać zakaz prowadzniea pojazdow na 5 lat (nie widzę
    koneiczności kierowania na badania - sąd orzekł, sprawa jasna - jak nie
    pasuje to niech apeluje), a tym okresie po wykonaniu badań, gdzie lekarz
    orzekający ma obowiązek zapoznania się z historią choroby.

    Shrek

  • 10. Data: 2018-03-27 02:26:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sad orzeka na podstawie opinii bieglego. Robili mu badania bo inaczej opinii ze byl
    niepoczytalny biegly by nie napisal. Historia zna przypadki czasowej
    niepoczytalnosci. Pomrocznosc jasna na przyklad, niby to samo co upojenie
    patologiczne ale lepiej brzmialo bo oskarzony mial nazwisko na W.