  • 11. Data: 2010-04-06 05:48:52
    Temat: Re: (GDA) Święconka
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hpdetq$aeb$1@news.task.gda.pl...
    > Może zbadaj słuch?

    Ja słyszę dobrze. A Ty?

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2010-04-06 08:31:38
    Temat: Re: (GDA) ?wi?conka
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-05 20:38, Matex pisze:
    [...]No i mam
    > pytanko - orientujecie co sta?o sie z tym ?wieceniem w ?elistrzewie? Ksi?dz
    > ma inna parafie, zaprzestali tego zupe?nie czy jeszcze co? innego?

    http://www.diecezja.gda.pl/modules.php?name=Content&
    pa=showpage&pid=408

    1 IX 2009 r.
    [...]
    91. Ks. Piotr Żynda - proboszczem parafii Chrystusa Króla w Gdańsku
    92. Ks. Roman Rychert - proboszczem parafii Najświętszego Serca Pana
    Jezusa w Żelistrzewie

    czyt.: 92. zastapil 91., czyli Bzyndę.

    --
    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2010-04-06 09:53:40
    Od: "Matex" <p...@n...wp.pl>

> [...]
    > 91. Ks. Piotr Żynda - proboszczem parafii Chrystusa Króla w Gdańsku
    > 92. Ks. Roman Rychert - proboszczem parafii Najświętszego Serca Pana

    ok, dzieki za info,

    znalazłem też to:

    http://www.varaderoclub.pl/new/shoutbox.php?all=ok

    ale już po fakcie...

    --
    pzdr
    Matex

  • 14. Data: 2010-04-06 11:18:26
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-05 20:56, Grzybol pisze:
    Swoich
    > pieniędzy nikomu nie dają. Słyszałeś gdzieś o księdzu, który coś komuś
    > dał/pomógł? Ja, nigdy.

    Jak to? Ja slyszalem, ze wszyscy pomagaja, zabieraja biednym i daja
    "jeszcze biedniejszym", czyli sobie. Prawie jak janosik ;-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 15. Data: 2010-04-06 11:22:17
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-05 22:28, johnny pisze:

> [...]
    > Miej na tyle odwagi by np wziąć tylko ślub cywilny, by dzieciaków nie
    > ochrzcić, by rodzicom zafundować zamiast znienawidzonego księdza mistrza
    > ceremoni, by w Wielki Piątek odpalić piłę spalinową i ściąć drzewo (przecież
    > to dzień roboczy) itp, itd. Wtedy dopiero twoje słowa nabiorą wartości,
    > kiedy pójdą za nimi czyny. Możesz przejść na islam- mają tam bardzo
    > tolerancyjnych wyznawców. Możesz zostać ateistą, lub w ostateczności
    > zatwardziałym komunistą. A tak przypominasz człowieka, który rźnie bohatera,
    > ale tylko u cioci na imieninach lub na anonimowych forach.

    Nie myl boga z kosciolem, bog to bog, a kosciol to tylko instytucja.
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 16. Data: 2010-04-06 13:28:49
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-06 13:22, Michał V-R pisze:

    > Nie myl boga z kosciolem, bog to bog, a kosciol to tylko instytucja.

    a ty nie myl boga ze samym soba, przynajmniej w tym watku, ktory tyczyl
    KONKRETNEJ OSOBY

  • 17. Data: 2010-04-06 16:30:15
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-06 15:28, (pj) pisze:

    > a ty nie myl boga ze samym soba, przynajmniej w tym watku, ktory tyczyl
    > KONKRETNEJ OSOBY

    ja nie myle, ale chyba ktos ma jednak z tym problem.

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 18. Data: 2010-04-06 18:34:28
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Matex" napisał:
    > pytanko - orientujecie co stało sie z tym świeceniem w Żelistrzewie?
    > Ksiądz
    > ma inna parafię, zaprzestali tego zupełnie czy jeszcze coś innego?

    No juz chyba wszystko wiesz, w przyszłości polecam forum m3m. Gdybyś zadał
    pytanie wczesniej pewnie ktos by Ci rzucil namiary. Szczegoły oraz
    komentarze poczytaj tutaj:
    http://www.moto3miasto.pl/viewtopic.php?p=125620&sid
    =a82ee2560a341f5b8dd72c61b4f865db
    Bylo bardzo fajnie, kupa sprzetow, radosna atmosfera, fajna sloneczna pogoda
    i jak zwykle bardzo zyczliwe przyjecie. Chyba tylko dzieki takim ludziom jak
    x.Piotr i x.Maślak pojawiam sie na swieceniu.
    Tym co pisze Grzybol sie nie przejmuj, ma chłopak jakieś problemy i
    odreagowuje w ten sposób;)
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 19. Data: 2010-04-06 18:42:17
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Sybi" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Tym co pisze Grzybol sie nie przejmuj, ma chłopak jakieś problemy i
    > odreagowuje w ten sposób;)

    Zaraz się od Ciebie dowiem, że xionc mnie zerżnął w dzieciństwie:-)

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2010-04-07 06:54:21
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 2010-04-06 20:42, Grzybol pisze:
    > U?ytkownik "Sybi"<s...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Zaraz si? od Ciebie dowiem, ?e xionc mnie zer?n?? w dzieci?stwie:-)

    Gdybyśmy nie byli tolerancyjnymi katolikami tylko muzułmanami już byś
    nie żył, więc nie narzekaj.

    --
    pozdrawiam
    mmaurycy