  • Data: 2009-12-29 19:21:21
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Radiofan napisał(a) :

    > Chyba za długo siedziałeś w dziale Radiotechnika Serwis na elektroda.pl i
    > udzieliło Ci się.

    Taaaa... zdążyliśmy się przyzwyczaić. Mądrzejewicz zna się na
    wszystkim. Osoby innego zdania niż on uważa za półgłówków. Co na to
    lekarz?
    Ale ad rem.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU
    z dnia 3 lipca 2007 r.
    w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych,
    które mogą być używane bez pozwolenia radiowego
    (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2007 r.)

    wraz z późniejszymi zmianami, zadają kłam jego twierdzeniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E