  • 1. Data: 2009-12-29 15:47:45
    Temat: GSM jammer
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    Szukam czegoś skutecznie zagłuszającego telefony kom.GSM 3g, zasięg~~10m tak
    żeby w sali nie działały telefony.

    Widział ktoś takie urządzenie ?

  • 2. Data: 2009-12-29 16:26:27
    Temat: Re: GSM jammer
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam czegoś skutecznie zagłuszającego telefony kom.GSM 3g, zasięg~~10m
    > tak żeby w sali nie działały telefony.
    >
    > Widział ktoś takie urządzenie ?

    na allegro masz
    http://www.allegro.pl/item861795514_jammer_zagluszac
    z_gsm_3g_blocker_anty_gsm.html
    http://www.allegro.pl/item863920129_zagluszacz_gsm_t
    elefon_telefony_komurkowe.html

    --
    Najtańsze serwery dedykowane
    http://www.polskie-serwery.net

  • 3. Data: 2009-12-29 16:34:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dawid,

    Tuesday, December 29, 2009, 5:26:27 PM, you wrote:

    > Użytkownik "Ent" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że _używanie_ takich urządzeń jest
    nielegalne? Mam również obawy, że ich sprzedaż również - bo
    jakiejkolwiek homologacji to mieć z samej zasady nie może i
    jakichkolwiek badań certyfikacyjnych nie przejdzie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2009-12-29 16:50:22
    Od: "Ent" <h...@o...pl>

    > Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że _używanie_ takich urządzeń jest
    > nielegalne?

    hmmm bo???

  • 5. Data: 2009-12-29 17:17:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Ent,

    Tuesday, December 29, 2009, 5:50:22 PM, you wrote:

    > hmmm bo???

    Ręce opadają. Bo używanie jakichkolwiek nadajników poza pasmem CB jest
    koncesjonowane i wymaga urządzeń certyfikowanych. Masz koncesję na
    nadawanie w pasmach GSM?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2009-12-29 17:41:04
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    On 2009-12-29 16:47, Ent wrote:
    > Szukam czegoś skutecznie zagłuszającego telefony kom.GSM 3g, zasięg~~10m
    > tak żeby w sali nie działały telefony.
    >
    > Widział ktoś takie urządzenie ?

    http://rapidshare.com/files/327565460/gsm-jammer.pdf
    .html

    milego eksperymentowania

    --
    NoRek

  • 7. Data: 2009-12-29 18:27:58
    Od: "Radiofan" <r...@r...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał:

> [...]

    > Ręce opadają. Bo używanie jakichkolwiek nadajników poza pasmem CB jest
    > koncesjonowane i wymaga urządzeń certyfikowanych. Masz koncesję na

    Chyba za długo siedziałeś w dziale Radiotechnika Serwis na elektroda.pl i
    udzieliło Ci się.

  • 8. Data: 2009-12-29 19:16:41
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Radiofan napisał:

    > Chyba za długo siedziałeś w dziale Radiotechnika Serwis na elektroda.pl i
    > udzieliło Ci się.

    Hmmm ... a czy RoMan powiedział coś niezgodnego z prawdą i prawem?
    Kłopot w tym, żeby pytający przynajmniej wiedział, że to jest naprawdę
    nielegalne zanim zajmie się radosną twórczością. Konkretnie operator ma
    koncesję na wykorzystanie pasma, ma spełniać odpowiednie wymogi
    techniczne i prawie nikt nie ma prawa mu w tym przeszkadzać. To "prawie"
    oznacza odpowiednie służby. Zdziwisz się ale UKE ma i używa sprzęt do
    namiaru różnych śmieciarzy.
    Maciek

  • 9. Data: 2009-12-29 19:21:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Radiofan napisał(a) :

    > Chyba za długo siedziałeś w dziale Radiotechnika Serwis na elektroda.pl i
    > udzieliło Ci się.

    Taaaa... zdążyliśmy się przyzwyczaić. Mądrzejewicz zna się na
    wszystkim. Osoby innego zdania niż on uważa za półgłówków. Co na to
    lekarz?
    Ale ad rem.

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU
    z dnia 3 lipca 2007 r.
    w sprawie urządzeń radiowych nadawczych lub nadawczo-odbiorczych,
    które mogą być używane bez pozwolenia radiowego
    (Dz. U. z dnia 1 sierpnia 2007 r.)

    wraz z późniejszymi zmianami, zadają kłam jego twierdzeniu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 10. Data: 2009-12-29 19:22:36
    Od: NoRek <a...@w...pl>

    On 2009-12-29 18:17, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ręce opadają. Bo używanie jakichkolwiek nadajników poza pasmem CB jest
    > koncesjonowane i wymaga urządzeń certyfikowanych. Masz koncesję na
    > nadawanie w pasmach GSM?

    troche przesadzileles piszac ze tylko w pasmie CB
    nadawanie jest legalne bez koncesji

    --
    NoRek