  • 21. Data: 2018-11-09 12:56:42
    Temat: Re: Gaźnik, zimny silnik, ssanie, wkręcanie na obroty
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Co to może być za cholerstwo? :(

    Przyszło mi do głowy jeszcze: wymieniłem w nim świecę na Denso U24ESR-N.
    To niby odpowiednik zalecanej do niego NGK CR8E, ale ta zalecana ma
    opornik 5k, a Denso 10k. W fajce też jest opornik (10k, taki jak powinien
    być).

    Czy to może mieć wpływ na problem z odpaleniem zimnego silnika? Jeśli tak
    to kupię NGK, jeśli nie to nie ma sensu wymieniać nowej świecy...

  • 22. Data: 2018-11-09 13:40:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-09 o 12:56, Queequeg pisze:

> [...]
    >
    > Czy to może mieć wpływ na problem z odpaleniem zimnego silnika? Jeśli tak
    > to kupię NGK, jeśli nie to nie ma sensu wymieniać nowej świecy...

    Oczywiście że nalezy raczej szukać rozwiązania ze świecą, znaczy mieć
    kilka i sobie próbować, podobnie z kablem WN/fajką. Nawet zmniejszenie
    przerwy pozwala lepiej uruchamiać. W ogóle, są tysiące problemów w
    układzie zasilania(kat wyprzedzenia zapłonu), które mogą mieć wpływ na
    uruchamianie. Jesli jeszcze do tego masz jakieś problemy gaźnikowe, to
    się nakłada. Oczywiście im bardziej zuzyty silnik tym gorzej itd.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?