eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdynia Witomino - Wejherowo jak ominac korek na wlocie od Nowego Dworu Wejherowskiego? › Re: Gdynia Witomino - Wejherowo jak ominac korek na wlocie od Nowego Dworu Wejherowskiego?
  • Data: 2010-07-16 09:39:41
    Temat: Re: Gdynia Witomino - Wejherowo jak ominac korek na wlocie od Nowego Dworu Wejherowskiego?
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-16 09:15, BM pisze:

    > Google pokazuje droge przez Zbychowo... jecha? kto? tamtedy? W sumie korek
    > jest zawsze do Redy potem w miare idzie... hmmm.

    Jak jestem nad morzem (okolice Karwii - Karwienskie Bloto II) i wybieram
    sie do 3city to lece przez Zbychowo - raz tylko pomylilem droge i
    wjechalem w pola :) - Co prawda Hołek w navigacji mowil "zawroc jak
    tylko to mozliwe" ale kto by go tam sluchal :)
    Last year droga byla przejezdna (ta wlasciwa, nie ta przez pola) choc w
    nienajlepszym stanie no ale taki urok tamtejszych tras :)

    --
    jarek