  • 1. Data: 2010-07-16 09:00:00
    Temat: Gdynia Witomino - Wejherowo jak ominac korek na wlocie od Nowego Dworu Wejherowskiego?
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    Witam Grupowiczow :)

    W sobotę rano muszę się dostać do Wejherowa. Krajową szóstkę (S6) od razu
    odpuszczam bo zapewne będzie sajgon (chyba, że się mylę) i będę jechał przez
    Nowy Dwor Wejherowski... tam z kolei na wlocie do Wejherowa są roboty
    drogowe i też niezły korek.

    Słyszałem, że da się to jakoś objechać (Szemud? Luzino? Małe Gowino?)
    poradzi ktoś jak?

    Z góry dzięki

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 2. Data: 2010-07-16 09:09:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 16 Lip, 09:00, "BM" <n...@p...pl> wrote:
> [...]
    > drogowe i też niezły korek.
    >
    > Słyszałem, że da się to jakoś objechać (Szemud? Luzino? Małe Gowino?)

    W Nowym Dworze nie da się w prawo na Redę ??
    Odcinek Reda-Wejherowo może już jakoś przejedziesz ;)

    Pozdrawiam !!

  • 3. Data: 2010-07-16 09:15:39
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    W Nowym Dworze nie da się w prawo na Redę ??
    Odcinek Reda-Wejherowo może już jakoś przejedziesz ;)

    Google pokazuje droge przez Zbychowo... jechał ktoś tamtędy? W sumie korek
    jest zawsze do Redy potem w miarę idzie... hmmm.

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 4. Data: 2010-07-16 09:39:41
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-07-16 09:15, BM pisze:

    > Google pokazuje droge przez Zbychowo... jecha? kto? tamtedy? W sumie korek
    > jest zawsze do Redy potem w miare idzie... hmmm.

    Jak jestem nad morzem (okolice Karwii - Karwienskie Bloto II) i wybieram
    sie do 3city to lece przez Zbychowo - raz tylko pomylilem droge i
    wjechalem w pola :) - Co prawda Hołek w navigacji mowil "zawroc jak
    tylko to mozliwe" ale kto by go tam sluchal :)
    Last year droga byla przejezdna (ta wlasciwa, nie ta przez pola) choc w
    nienajlepszym stanie no ale taki urok tamtejszych tras :)

    --
    jarek

  • 5. Data: 2010-07-17 09:20:14
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    BM pisze:
> [...]
    >
    > Google pokazuje droge przez Zbychowo... jechał ktoś tamtędy? W sumie korek
    > jest zawsze do Redy potem w miarę idzie... hmmm.

    chciałbym zauważyć, że droga przez Zbychowo jest dostępna tylko dla
    mieszkańców okolicznych wiosek i osób uprawnionych ;)

    --
    pozdrawiam,
    W.