  • 1. Data: 2014-12-07 14:18:36
    Temat: Gdzie kupić taki przełącznik?
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    Witam.

    Od jakiegoś czasu powraca mi temat przełącznika 3 pozycyjnego
    chwilowego. To co można znaleźć na ebayu pod 'momentary switch', to co
    jest w naszych sklepach pod przełącznikami kołyskowymi i innymi już mam
    z grubsza obadane, ale wszystko jest za duże, albo cena jest z kosmosu
    (i nadal nie do końca jest to czego szukam).

    Dzisiaj znalazłem coś co byłoby idealne dla mnie. Na zdjęciu są to
    przełączniki po lewej stronie wystające za płytkę:
    http://majek.mamy.to/tmp/avrdso.jpg

    Komuś przychodzą do głowy jakieś słowa kluczowe do znalezienia tego?
    Albo kategoria w jakimś sklepie (nie wspominając o konkretnych linkach:-) )?

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 2. Data: 2014-12-07 16:20:01
    Temat: Re: Gdzie kupić taki przełącznik?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    A może sprząc dwa takie mikrusy?
    http://www.multielektronik.pl/produkty/1778_20090605
    _112341_d.jpg

    Robert

  • 3. Data: 2014-12-07 16:29:25
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 12/07/2014 04:20 PM, Robert Wańkowski wrote:
    > A może sprząc dwa takie mikrusy?
    > http://www.multielektronik.pl/produkty/1778_20090605
    _112341_d.jpg

    Właśnie chcę uniknąć rzeźbienia, bo sposobów poskładania tego jest
    kilka. Obecnie jest tam wajcha i mógłbym dołożyć po bokach 2 zwykłe
    microswitche, ale wolałbym coś bez mechanicznego kombinowania.

  • 4. Data: 2014-12-07 16:44:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 16:29:25 +0100, Marek Wodzinski napisał(a):
> [...]
    > kilka. Obecnie jest tam wajcha i mógłbym dołożyć po bokach 2 zwykłe
    > microswitche, ale wolałbym coś bez mechanicznego kombinowania.

    To co pokazywales to chyba na zamowienie zrobione.
    Ale zobacz to
    http://www.alps.com/prod/info/E/HTML/SearchList/Sear
    chList2020_list1.html

    Tylko gdzie to kupic :-)

    J.

  • 5. Data: 2014-12-07 17:36:54
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 12/07/2014 04:44 PM, J.F. wrote:

    > To co pokazywales to chyba na zamowienie zrobione.
    > Ale zobacz to
    > http://www.alps.com/prod/info/E/HTML/SearchList/Sear
    chList2020_list1.html

    > Tylko gdzie to kupic :-)

    Aż takie malutkie i delikatne nie musi być :-)
    No i powinno być dostępne. Całość wyląduje w urządzeniu za ok. 100zł, a
    takich switchy ma być 4, więc lepiej żeby koszt stanowił ułamek ceny, a
    nie całość :-)

    Gdyby to:
    http://www.aliexpress.com/item/Rocker-switch-Momenta
    ry-ON-OFF-ON-3pins-10pcs-free-shipping/1851184318.ht
    ml
    miało szerokość (krótszy bok) 5mm zamiast 15mm, to byłoby idealne.
    Jakby się uprzeć, to 2 microswitche obok siebie też dadzą radę, ale
    szukam czegoś gotowego, niewielkiego i w miarę dostępnego.
    W grę wchodzą również przesuwne przełączniki, ale takich nie widziałem
    chwilowych 3 pozycyjnych.

  • 6. Data: 2014-12-07 18:22:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 07 Dec 2014 17:36:54 +0100, Marek Wodzinski napisał(a):
    chList2020_list1.html

    > Aż takie malutkie i delikatne nie musi być :-)

    Alps ma wiecej produktow :-)

> [...]
    ml
    > miało szerokość (krótszy bok) 5mm zamiast 15mm, to byłoby idealne.

    bywaly podobne z tym klawiszem o szerokosci ~5mm, ale z obudowa to
    raczej z 10. No i czy w wersji jak chcesz, to nie wiem..

    > Jakby się uprzeć, to 2 microswitche obok siebie też dadzą radę, ale
    > szukam czegoś gotowego, niewielkiego i w miarę dostępnego.

    No wlasnie - 2 mikroswitche, na tym pewnie skonczysz :-)

    Widze, ze jest troche czesci serwisowych do telefonow - moze tam ?

    J.

  • 7. Data: 2014-12-07 20:26:33
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w wiadomości

    > Komuś przychodzą do głowy jakieś słowa kluczowe do znalezienia tego?

    Szukaj pod "jog lever switch".

    Pozdr. TC

  • 8. Data: 2014-12-07 22:08:51
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-12-07 14:18, Marek Wodzinski pisze:
> [...]
    >
    > Komuś przychodzą do głowy jakieś słowa kluczowe do znalezienia tego?
    > Albo kategoria w jakimś sklepie (nie wspominając o konkretnych

    Może tu coś znajdziesz?
    http://www.ebay.com/bhp/3-position-toggle-switch

    JK

  • 9. Data: 2014-12-07 22:29:44
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 12/07/2014 08:26 PM, Ciemny wrote:

    > Użytkownik "Marek Wodzinski" <m...@O...mamy.to> napisał w
    > wiadomości news:m61k3c$1vv$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Szukaj pod "jog lever switch".

    Blisko :-)
    "push lever switch" załatwił sprawę (przynajmniej w google i na
    aliexpress). Teraz tylko muszę znaleźć gdzie kupić trochę mniej niż 100
    sztuk :-) (właściwie taniej, bo mniejsze ilości nadal są ponad $25).
    Dzięki!

  • 10. Data: 2014-12-07 22:38:08
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 12/07/2014 10:08 PM, JK wrote:

    > Może tu coś znajdziesz?
    > http://www.ebay.com/bhp/3-position-toggle-switch

    To już przerabiałem, mnóstwo wyników i żaden dobry. Tzn. niektóre na
    pierwszy rzut oka są fajne, ale później okazuje się, że to nie chwilowy
    przełącznik lub cegła na kilkanaście A o wymiarach grubych cm.

    Już znalazłem właściwe słowa do wyszukiwarki (pewnie nie zadziałają po
    sklepach, ale już bliżej).

    W każdym razie i tak dzięki za chęci.