  • 1. Data: 2012-05-21 15:26:02
    Temat: Gdzie najtaniej na komorki i stacjonarne?
    Od: "Darudee" <B...@w...pl>

    W tej chwili mam umowe na czas nieokreslony na telefon z tpsa.
    W ramach abo za jakies 100 pln mam iles tam minut na stacjonarne. W zwiazku
    z tym zastanawiam sie czy tego nie zmienic.

    Ostatnio coraz wiecej reklam zacheca:
    za ok. 80 pln rozmowy na stacj, kom, i zagranice bez ograniczen - FUNPACK
    ORANGE?
    za ok. 80 pln rozmowy na stacj i kom bez ograniczen - ORANGE
    pewnie podobne oferty ma tez NETIA.

    Czy faktycznie za ok. 80 pln ma sie nieograniczone rozmowy na stacjonarne i
    komorkowe? Nie ma haczykow?
    A moze lepiej sobie wziac jakis internet i tel. voip? Ale taki zeby byla
    zwykla sluchawka i klawiatura na nim.

  • 2. Data: 2012-05-22 09:30:11
    Temat: Re: Gdzie najtaniej na komorki i stacjonarne?
    Od: Smok Eustachy <s...@W...pl>

    W dniu 21.05.2012 15:26, Darudee pisze:

    > Czy faktycznie za ok. 80 pln ma sie nieograniczone rozmowy na
    > stacjonarne i komorkowe? Nie ma haczykow?
    > A moze lepiej sobie wziac jakis internet i tel. voip? Ale taki zeby byla
    > zwykla sluchawka i klawiatura na nim.

    Fanpack to VOIP. W cenie masz Neostradę, VOIP i TV.
    Neostrada z telefonem HD to internet i VOIP Przeznaczone do zwykłych
    aparatów (nie każdy).
    VOIP wymaga działającego dobrze internetu (bez zrywania sesji) i
    Liveboxa włączonego cały czas.

  • 3. Data: 2012-05-24 12:11:07
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 21 May 2012 15:26:02 +0200, "Darudee" <B...@w...pl> wrote:

> [...]
    >komorkowe? Nie ma haczykow?
    >A moze lepiej sobie wziac jakis internet i tel. voip? Ale taki zeby byla

    jakbys mial na firme, to sa (chyba) lepsze oferty "bez limitow"

    np. w Orange oferta komorkowa ca 39 zl/brutto, jakies 290minut do
    komorkowych, do komorek Orange i stacjonarnych - bez limitu. U innych
    operatorow tez sa, jak popatrzysz to znajdziesz. Ale uwaga, moga byc
    jakies haczyki np. bez limitu komorki, ale stacjonarne juz nie. Np.
    Pla dla firm ze stacjonarnymi, dla osob fizycznych - same komorki.

    do tego kupic bramke gsm - podlaczyc tam zwykly aparat np.
    bezprzewodowy.

    jezeli chcialbys zejsc jeszcze z oplat abonamentowych na linii
    stacjonarnej, to przeniesc numer na voip (np. Neofon TP kapital 5 (5zl
    do wydzwonienia) lub halonet.pl za 1 zl/rok. Do tego bramkke voip

    taka bramke voip podpiac pod Internet a dodoatkowo do bramki voip
    podpiac bramke gsm (udaje wtedy linie stacjonarna).

    Mamy wtedy na zwyklym aparacie odbierac polaczenie z voip i gsm - (nie
    jednoczesnie). A dzwonic mozemy z gsm lub voip (zalezy jak sie
    skonfiguruje lub zadzwoni z prefiksem np. *2# lub cos w tym stylu.

    Jezeli nie byloby potrzeby dzwonienia na komorki, to moze byc tez
    usluga na voip Neofon TP "bez limiutu za ca 36zl/miesiac/2lata umowa -
    masz tam same stacjonarne. Tez potrzebny internet i bramka voip
    (tylko).

    --
    ThinkXtra