    From: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gdzie oficjalnie znaleźć pliki lib_at91sam7sXXX.h ?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 22:56:52 +0100

    news:hep1d7$3mb$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam AT91SAM7S32. Mam do niego plik lib_at91sam7s32.h zassany "gdzieś z
    > internetu".
    >
    > Ale w środku wygląda jak gdyby był autorstwa ATMELa. Przeglądam strony
    > atmela i nie potrafie go znaleźć. Ma ktoś namiar gdzie oficjalnie go
    > pobrać?
    >
    > Niestety moja wersja lib_*.h nie obsługuje PIT. Moge to zrobić ręcznie,
    > ale po to powstaly lib_* żeby się w to nie bawić. Niestety przeglądam
    > różne wersje "z internetu" i PIT nie ma, choć w identycznym pliku dla np.
> [...]

    Jest paczka "AT91SAM7S-EK Software Package for IAR 5.2, Keil and GNU" na
    stronie http://atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id
    =4343 , ale w
    niej pewnie nie ma tego pliku. Ja działam na SAM7X(C) i w odpowiedniej
    paczce nie ma podobnego pliku.
    Przeszukując moje zasoby znalazłem takie lib_* do sam7s tylko w źródłach
    freeRTOS.
    Wydaje mi się, że te lib_* to starsze podejście Atmela. Teraz funkcje są
    pogrupowane - dla każdego urządzenia peryferyjnego w oddzielnym pliku. Dla
    Ciebie PIT jest w
    at91lib\peripherals\pit\
    zawarty w powyżej wymienionej paczce dla kitów Atmela (EK).

    Michał