  • 1. Data: 2009-11-27 17:14:11
    Temat: Gdzie oficjalnie znaleźć pliki lib_at91sam7sXXX.h ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam AT91SAM7S32. Mam do niego plik lib_at91sam7s32.h zassany "gdzieś z
    internetu".

    Ale w środku wygląda jak gdyby był autorstwa ATMELa. Przeglądam strony
    atmela i nie potrafie go znaleźć. Ma ktoś namiar gdzie oficjalnie go pobrać?

    Niestety moja wersja lib_*.h nie obsługuje PIT. Moge to zrobić ręcznie,
    ale po to powstaly lib_* żeby się w to nie bawić. Niestety przeglądam
    różne wersje "z internetu" i PIT nie ma, choć w identycznym pliku dla
    np. X256 obsługa PIT jest (co może oznaczac, ze mam jakąs stara wersję,
    ostatnio w śrdoku data to wrzesień 2004, a w X256 PIT jest datowany na
    listpad 2004).

  • 2. Data: 2009-11-27 21:56:52
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

> [...]
    > X256 obsługa PIT jest (co może oznaczac, ze mam jakąs stara wersję,
    > ostatnio w śrdoku data to wrzesień 2004, a w X256 PIT jest datowany na

    Jest paczka "AT91SAM7S-EK Software Package for IAR 5.2, Keil and GNU" na
    stronie http://atmel.com/dyn/products/tools_card.asp?tool_id
    =4343 , ale w
    niej pewnie nie ma tego pliku. Ja działam na SAM7X(C) i w odpowiedniej
    paczce nie ma podobnego pliku.
    Przeszukując moje zasoby znalazłem takie lib_* do sam7s tylko w źródłach
    freeRTOS.
    Wydaje mi się, że te lib_* to starsze podejście Atmela. Teraz funkcje są
    pogrupowane - dla każdego urządzenia peryferyjnego w oddzielnym pliku. Dla
    Ciebie PIT jest w
    at91lib\peripherals\pit\
    zawarty w powyżej wymienionej paczce dla kitów Atmela (EK).

    Michał

  • 3. Data: 2009-11-27 22:49:52
    Temat: Re: Gdzie oficjalnie znale 1/4 ae pliki lib_at91sam7sXXX.h ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Micha? Lankosz wrote:
> [...]
    =4343 , ale w
    > niej pewnie nie ma tego pliku. Ja dzia?am na SAM7X(C) i w odpowiedniej

    Paczkę tą obejrzalem już na wszelkie sposoby i nie ma tam tego pliku.

    > Przeszukuj?c moje zasoby znalaz?em takie lib_* do sam7s tylko w 1/4 ród?ach
    > freeRTOS.

    Wlasnie chyba z tego projektu jest mój lib_.

    > Wydaje mi sie, ?e te lib_* to starsze podej?cie Atmela.

    Na razie uzywam S256. Swoją drogą mam nadzieje, ze S256 różni sie
    ilością ficzerow a nie lokalizacja rejestrów od S32.

    Swoja droga jest niezly burdel. Od paru godzin szukam startupu (asm
    inicjujacy + skrypt linkera) do SAM7 który:

    a) słyszal o C++ (i linkuje sekcje z tablicami wirtualnymi)
    b) poprawnie inicjuje przerwania (wszystkie, a nie tylko IRQ jak
    startupy atmela)
    c) nie ma nawizań do swiata zewnętrznego (startupy z freertos mają)
    d) kompiluje się do ram i rom (niektóre mają z tym poważny kłopot)

    I chyba musze sam napisać (poprzez poskladanie do kupy) bo wszystkie
    gotowce mają jakies niedorobki...

  • 4. Data: 2009-11-27 23:23:35
    Od: Tomasz Kordat <t...@w...peel>

    Sebastian Biały pisze:
> [...]
    > np. X256 obsługa PIT jest (co może oznaczac, ze mam jakąs stara wersję,
    > ostatnio w śrdoku data to wrzesień 2004, a w X256 PIT jest datowany na

    http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/Ba
    sicIAR-SAM7S32-IAR430A.zip

    TK