    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie przesłać video?
    Date: Sun, 28 Oct 2018 07:46:37 +0100

    W dniu 27.10.2018 o 22:08, Kris pisze:

    > "Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być
    źle"
    > Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo powieszonego znaku czy niedziałającego
    sygnalizatora tylko jakiegoś idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy.
    > Ale jeśli sam się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz...
    > Mam tylko nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach
    Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić.
    > A co do zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma wraca.
    To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

    Ale trochę dramatyzujesz. Ja na przykład łażę notorycznie na czerwonych
    światłach jak nic nie jedzie, ale zrównywanie tego z przejezdzaniem na
    czerwonym jest czystą demagogią (mimo iż to ten sam przepis).

    A jak już zrównujemy na przykład przekroczenie o 20 do omijania na
    przejściu to jest to demagogia level pis.

    Shrek