  • 1. Data: 2018-10-27 19:55:02
    Temat: Gdzie przesłać video?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam,

    Mam potrzebę zgłoszenia zapisu video na policję. Z Google wynika, że
    niektóre komendy w to się bawią jedynie, albo nie znalazłem lepszych
    informacji.

    W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca
    zamieszkania nagrywającego?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2018-10-27 20:21:00
    Temat: Re: Gdzie przesłać video?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 27 Oct 2018 19:55:02 +0200, Marek S wrote:
> [...]
    >
    > W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    > obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca

    Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli
    informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-10-27 20:50:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2018 19:55:09 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:
> [...]
    >
    > W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    > obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca

    Najzabawniejsze jest że piszesz to Ty który wielokrotnie tu przyznawałeś że świadomie
    łamiesz przepisy przekraczając prędkość np.

  • 4. Data: 2018-10-27 21:22:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-27 o 20:50, Kris pisze:

    > Najzabawniejsze jest że piszesz to Ty który wielokrotnie tu
    > przyznawałeś że świadomie łamiesz przepisy przekraczając prędkość
    > np.

    Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą
    autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego wrażenia.
    Jeśli w mieście 100 km/h na 50-tce, z licznymi przejściami dla pieszych
    etc - to już jest niebezpieczne ale nie robię z tego halo mimo iż sam
    jeżdżę szybko, ale nigdy aż tak i tylko w miejscach bez przejść, z
    barierką - gdzie wiem, że tylko samobójcy mogą ryzykować wtargnięcie na
    jezdnię.

    Jeśli jednak gość wjeżdża na czerwonym i piesi muszą uciekać, to jak dla
    mnie przegięcie. Wiele toleruję ale nie takie zachowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2018-10-27 21:23:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Sugeruję zapytać u źródła. Lokalny posterunek z pewnością udzieli
    > informacji pewniejszej aniżeli anonimowi (lub nie) pisarze usenetowi.

    Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza
    albo coś w tym stylu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2018-10-27 22:08:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2018 21:22:50 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Widzisz, to kwestia własnego systemu wartości. Jeśli ktoś pustą
    > autostradą jedzie 200 km/h to nie robi to na mnie żadnego wrażenia.

    Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

> [...]
    > jeżdżę szybko, ale nigdy aż tak i tylko w miejscach bez przejść, z
    > barierką - gdzie wiem, że tylko samobójcy mogą ryzykować wtargnięcie na

    Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

    > Jeśli jednak gość wjeżdża na czerwonym i piesi muszą uciekać, to jak dla
    > mnie przegięcie. Wiele toleruję ale nie takie zachowania.

    "Jak Kali ukraść komuś krowa to być dobrze, a jeśli Kalemu ktoś ukraść krowa to być
    źle"
    Domyślałem sie ze nie chcesz zgłosić krzywo powieszonego znaku czy niedziałającego
    sygnalizatora tylko jakiegoś idiotę drogowego, sorry człowieka łamiącego przepisy.
    Ale jeśli sam się przyznajesz publicznie ze też przepisy łamiesz...
    Mam tylko nadzieję ze nasze drogi sie na drogach nie skrzyżują. A w okolicach
    Trójmiasta niestety mam watpliwą przyjemność często jeżdzić.
    A co do zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma wraca.
    To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

  • 7. Data: 2018-10-27 22:11:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 października 2018 21:23:59 UTC+2 użytkownik Marek S napisał:

    > Ok, tak zrobię. Sądziłem, że gdzieś jest ogólnopolska skrzynka podawcza
    > albo coś w tym stylu.

    "Stop agresji drogowej" w google wpisz

  • 8. Data: 2018-10-27 22:33:53
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.10.2018 o 19:55, Marek S pisze:
> [...]
    >
    > W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    > obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy miejsca

    idziesz na policje z płytą cd. mówisz że widziałes jak ktoś złamał
    przepisy lub cośtam. składasz zeznania na koniec meldując że masz to
    nagrane kamerką i dajesz im CD.
    Jak gość jest kumaty, przyzna sie i przyjmie mandat. jak mocno się
    będzie wypierał, to możesz zostać ponownie przesłuchany, ale o ile ja
    znam takie przypadku - nigdy sie tani nie stało.

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-10-27 22:56:11
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-10-27 o 19:55, Marek S pisze:
> [...]
    >
    > W jaki sposób zgłaszać takie zdarzenia? Czy jakaś regionalizacja
    > obowiązuje? Jeśli tak, to względem czego? Miejsca zdarzenia czy

    Podstawą wszczęcia postępowania jest zgłoszenie popełnienia
    wykroczenia/przestępstwa i złożenie zeznań.

    Można tego dokonać na dowolnym, najlepiej najbliższym Ci posterunku, bo
    możesz być wzywany w celu złożenia dodatkowych zeznań.

    Nagranie video w tym wszystkim jest najmniej ważne. Możesz je dołączyć
    na dowolnym nośniku np. płycie CD, ale czy będzie ono wykorzystane o tym
    zadecyduje sąd, a sąd będzie decydował tylko wtedy, kiedy kierowca nie
    przyzna się do popełnionego czynu i sprawa zostanie skierowana do sądu.

  • 10. Data: 2018-10-27 22:59:19
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-27 o 22:08, Kris pisze:

    > Dopki nie przypierdzieli w innych jadących normalnie.

    Policja w DE ściga bardziej tych, którzy jadą 90km/h po autostradzie. I
    chwała im za to. Wyznajemy inne standardy - uszanuj więc to.

    > Jakies samouspreawiedliwieni być musi;)

    Szczerze mówiąc ma gdzieś poglądy innych. Jeśli raz na ruski rok zapłacę
    mandat za przekroczenie prędkości, to go opłacę. I tyle w temacie.

> [...]
    > zgłaszania na Policje idiotów- zgłaszaj. Bądz tylko świadom że karma
    > wraca. To co dajesz, to też do Ciebie przyjdzie

    Wątki religijne mnie się nie imają. Buddystyczne również.
    Twoje domyślenia są wyssane z palca. Jeśli coś nie gra w sygnalizacji -
    zgłaszam. Więc pomyliłeś się. Aczkolwiek w %-towo niewielkiej ilości
    gdyż brak sygnalizacji znakami pierwszeństwa na skrzyżowaniach jest
    powszechny dla dróg osiedlowych. Musiałbym etat wykreować, ale kto mi
    zapłaci?

    Ponadto Twoja uogólniona opinia o moim łamaniu przepisów jest zwykłym
    chujstwem. Ja wspominałem wyłącznie o prędkości i tylko w bezpiecznych
    moim zdaniem miejscach. Jeżdżę w tym stylu od zawsze, tj. od ponad 30
    lat i nigdy nie spowodowałem zagrożenia. Nigdy nie hamuję z piskiem opon
    przed przejściami etc.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek