eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGdzie tu prewencja? › Re: Gdzie tu prewencja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie tu prewencja?
    Date: Sun, 6 Jan 2013 22:36:17 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <kccr64$gqs$1@mx1.internetia.pl>
    References: <kcc00n$mmb$1@mx1.internetia.pl> <kcc0ou$v6h$1@news.task.gda.pl>
    <50e9886a$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <kcc5c2$a5i$1@news.task.gda.pl> <kccdos$44i$1@mx1.internetia.pl>
    <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-22-190.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1357508612 17244 77.255.22.190 (6 Jan 2013 21:43:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2013 21:43:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <kcclut$3am$1@news.task.gda.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2478349
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:kcclut$3am$1@news.task.gda.pl...
    > W dniu 2013-01-06 18:47, frank drebin pisze:
    >> Nie wierzę w to, co piszesz.
    > Chyba się po prostu nie rozumiemy.
    >> Co ma do tego prędkość na luzie?
    >> Przypominam, że bramka jest statyczna, widzialna z duuużych
    >> odległości. Nie hamuje gwałtownie przed tobą, nie przesuwa się
    >> niespodziewanym manewrem. Chyba nie jest problemem dobranie adekwatnej
    >> prędkości dojazdu do niej?
    > Są dwie kwestie:
    > 1. Wyhamowanie przed bramką
    > 2. Uniknięcie uderzenia w innych, którzy wyhamowują.
    > Jedno i drugie w zasadzie nie jest trudne, ale jednak czasem niektórym
    > sprawia problemy, szczególnie jeśli długo jechali z większą prędkością. I
    > o ile do bramki wyhamuje większość, to już część ma problem z oceną
    > różnicy prędkości do zwalniających wcześniej. Różnicy tych prędkości
    > niektórzy nie doceniają i tworzą się niebezpieczne sytuacje. Dlatego
    > najlepiej by było, aby wszyscy zwalniali podobnie (nie wyprzedzali się
    > przed bramkami) i to dość łagodnie - przy pierwszym znaku ograniczenia
    > prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    > jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    > gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    > Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)
    > Pozdr,

    Lepek ale tu nie o to chodzi. Ten fotoradar jest i tak pewnie nie zauważany
    przez jakiś procent nadjeżdżających.

    Uważam, że skoro po zatłoczonym mieście, gdzie jest duży ruch na
    skrzyżowaniach i setki pojazdów robiących dziwne manewry mogę jeździć 50
    km/h i nie ma radarów na każdym skrzyżowaniu to fakt, że nadjechanie pod
    bramkę przez kierowcę jadącego z prędkością miejską + 1 km/h skutkuje
    mandatem uważam za zwykły, bezczelny skok na kasę.

    --
    Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: