  • 1. Data: 2012-02-15 15:51:39
    Temat: Gdzie w DC naprawa zderzaków?
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    FU(K FU(K FU(K %^&%$&*&!!@#$!!!

    No i na kiego złamanego narząda człowiek inwestuje w auto z czujnikami
    parkowania z tyłu i z przodu, jak mu i tak jakiś złamaniec zaparkuje
    swoim złomem centralnie na tym czujniku!

    Wychodzę odśnieżyć samochód, a tu przedni zderzak pod prawą lampą
    popękany na długości ze 20cm (kilka peknięć w różnych kierunkach),
    jednego fragmentu w ogóle brak, brak też zaslepki od opcjonalnego
    spryskiwacza. Czujka parkowania niby nie wygląda na uszkodzoną, ale
    system nie działa i krzyczy, że "system faulty" :( Mam nadzieję, że
    tylko coś się rozpięło.

    Śladu na parkingu po brakujących częściach nie ma - widocznie sprawca
    "posprzątał" razem ze swoimi częściami (musiało mu coś odpaść, bo na
    lakierze mam ślad oprócz jego niebieskiego lakieru też drobinkę
    czerwonego plastiku ewidentnie z jego tylnej lampy).

    Oczywiście nie mam co liczyć na znalezienie bydlaka, ale że auto
    zamierzam na wiosnę sprzedać, wypadałoby to w miarę estetycznie naprawić.

    Możecie polecić jakiś sprawdzony, niedrogi zakład w stolicy robiący
    takie rzeczy?
    Najchętniej żeby w jednym miejscu zajęli się i plastikiem i czujką.

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 2. Data: 2012-02-15 16:02:36
    Temat: Re: Gdzie w DC naprawa zderzaków?
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Możecie polecić jakiś sprawdzony, niedrogi zakład w stolicy robiący takie
    > rzeczy?
    > Najchętniej żeby w jednym miejscu zajęli się i plastikiem i czujką.

    wpisz w google "spawanie plastiku "

    sz.

  • 3. Data: 2012-02-15 16:07:07
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-02-15 16:02, szufla pisze:
> [...]

    Na pewno dobrze zrozumiałeś moją prośbę? Wpisz w słownik języka
    polskiego wyrazy "polecić" i "sprawdzony".

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 4. Data: 2012-02-15 16:21:51
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na pewno dobrze zrozumiałeś moją prośbę?

    Racja, nie doczytalem do konca.

    sz.