  • Data: 2011-05-01 17:19:48
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: Bartek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    > hej
    >
    > no więc który salon Hondy w Warszawie jest godny polecenia?
    > - z doświadczeń moich własnych oraz moich znajomych wynika, że na pewno do
    > Motoristy nie zajrzę.
    > - w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
    > wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie
    > korzystać.
    > - AutoWitolin?
    > - MCS?

    W zeszłym roku, pod koniec sezonu, kupowałem Hondę CBF600NA. Akurat
    była jakaś promocja Hondy (akcesoria za ok. 2k PLN w cenie).
    Kontaktowałem się z Honda Plaza, MCS i Motoristą, przy czym za
    zrobienie prawka w jednej ze szkół w Wawie Honda Plaza obiecywała
    zwrot kosztów kursu przy zakupie motocykla. Rezultaty były
    następujące:

    * Honda Plaza powiedziała, że rabat (za kurs) mam sobie wybić z głowy
    bo nie łączy się z innymi promocjami, cena jest ostateczna i albo
    kupuję, albo nie (mniej więcej w tym tonie). Chyba zbyt elitarny salon
    jak dla mnie.

    * MCS, poproszony o ofertę, najpierw sprawdził czy coś ma, oddzwonił -
    że mają jeden egzemplarz (który akurat mi kolorem nie pasował),
    obiecał, że się odezwie z super ofertą na motocykl, który mi sprowadzą
    - jednak po tym nastało milczenie.

    * Motorista - tu wykazali najwięcej entuzjazmu, zrobili najlepsze
    wrażenie w trakcie kontaktów (jestem przewrażliwiony na tym punkcie).
    Zaoferowali akcesoria (z promocji Hondy) plus dodatkowy rabat. U nich
    zamówiłem sprzęt.

    Żeby nie było za słodko - handlowiec w Motoriscie spóźnił się ze
    złożeniem zamówienia na sprzęt w bodajże Austrii, przez co sprawa
    przeciągnęła się o tydzień, przez co nie zdążyłem z rejestracją w 3
    kwartale, skutkiem czego nie mogłem go wrzucić w koszty w tym czasie
    (brałem na firmę) - dzięki opatrzności skarbowej dla VATu liczy się
    data zakupu a nie przyjęcia do użytkowania/rejestracji, inaczej byłoby
    bardzo niefajnie. Za ten zgrzyt dostałem tankpada. ;-)

    Epilog. MCS sobie przypomniał po dwóch tygodniach, dzwoniąc ze
    "świetną ofertą", tylko, że mój sprzęt już stał w garażu.

    Pozdrawiam,
    Bartek