  • 1. Data: 2011-04-29 13:49:17
    Temat: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

    hej

    nie mogę znaleźć zadowalającego mnie używanego motocykla, z wolna tracę
    cierpliwość i myślę czy się nie szarpnąć na nówkę z salonu.
    z oferty Suzuki interesuje mnie tylko SV650, którego niestety w Polsce nie
    sprzedają. za to bardzo podoba mi się nowa Honda CBR600F.

    no więc który salon Hondy w Warszawie jest godny polecenia?
    - z doświadczeń moich własnych oraz moich znajomych wynika, że na pewno do
    Motoristy nie zajrzę.
    - w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
    wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie
    korzystać.
    - AutoWitolin?
    - MCS?

    a może nowe motocykle można kupować jeszcze w jakiś inny, sensowny sposób?
    podzieli się ktoś opiniami? :)

    --
    sted

  • 2. Data: 2011-04-29 14:07:37
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupić nową Hondę?
    Od: duddits <d...@N...pl>

    Dober.

    On 29.04.2011 15:49, sted wrote:
> [...]
    > - w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
    > wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie

    Ja co prawda wyboru może nie ułatwię, ale powiem Ci, że jak miałbym
    wierzyć we wszystko co przeczytam w Internecie na temat salonów i
    serwisów to pewnie do dziś bym jeździł hulajnogą :)

    Obie swoje dotychczasowe maszyny kupowałem w salonach (różnych) i jakoś
    nie było problemów. Przyszedłem, kupiłem i wyjechałem :)

    > a może nowe motocykle można kupować jeszcze w jakiś inny, sensowny
    > sposób? podzieli się ktoś opiniami? :)

    No można choćby kupić zagranicą, ale to pewnie inni lepiej doradzą.

    --
    duddits

  • 3. Data: 2011-04-29 14:14:54
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    sted

    ***no więc który salon Hondy w Warszawie jest godny polecenia?
    - z doświadczeń moich własnych oraz moich znajomych wynika, że na
    pewno do
    Motoristy nie zajrzę.

    Uuuu bolesnie :)

    Mysle ze wszystkie dealery maja takie same metody dzialania bo to
    biznes.
    Jak masz platynowa karte to MCS :)
    w ostatecznosci zlota Zelu moze zakceptuje...

    *** a może nowe motocykle można kupować jeszcze w jakiś inny, sensowny
    sposób?
    podzieli się ktoś opiniami? :)

    Troche nie sezon - ale od wrzesnia import z USA bo tam maja juz nowy
    rok modelowy.
    Koles litrowego K9 w 2009 przywlokl za 34000 nofffke w pudeleczku
    No chyba ze zalezy Ci na gwarancji i wsparciu...
    Ale jak ono wyglada to juz sam wiesz.

  • 4. Data: 2011-04-29 14:58:36
    Od: "Kamado" <k...@p...fm>

    no hej
    a szukałeś tu: http://boguslawski.otomoto.pl/
    ja u niego kupiłem parę tys. taniej

  • 5. Data: 2011-04-29 16:16:18
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

> [...]
    >- w Honda Plaza pracował kiedyś mój zaufany mechanik i opowiedział mi
    >wystarczająco dużo 'ciekawostek', żebym wolał z usług tego salonu nie

    to chcesz tego motura czy szukasz wykrętu?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 6. Data: 2011-04-29 16:39:06
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 29-04-2011 o 18:16:18 Andrzej <s...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "sted" <usenet@wytnij_legionowo.info> napisał w wiadomości
    >
    > to chcesz tego motura czy szukasz wykrętu?

    dobre :)

    kupić można tam gdzie dają najlepszą cenę a serwisować, w czasie
    gwarancji, można tam gdzie się ma największe zaufanie. miejsce kupna wcale
    nie obliguje do robienia serwisu. pieczątka aso to pieczątka aso.
    reklamacje i tak rozpatruje generalny przedstawiciel. pamiętam jak dziś
    czasy gdzie ludzie kupowali w boldorze a jeździli serwisować do Łodzi i
    odwrotnie :) jaja były z tym niezłe.

    ja nic nie polecam bo nie kupuje nowych motorów a serwisuje i naprawiam
    sobie sam :)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-04-29 17:19:50
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

    On Fri, 29 Apr 2011 16:07:37 +0200, duddits <d...@n...pl> wrote:

    > No można choćby kupić zagranicą, ale to pewnie inni lepiej doradzą.

    no właśnie. widzę, że w UK można kupić za względnie przyzwoite pieniądze
    nową SV650.
    robił ktoś może taką operację? bo parę pytań mi się tu nasuwa:
    - gdzie i kiedy zarejestrować? w UK czy dopiero w Polsce? jakieś dodatkowe
    dokumenty są potrzebne?
    - jak z VATem w przypadku działalności gosp.? afaik powinni mi sprzedać
    bez VATu, a ja powinienem go zapłacić w Polsce, zgadza się?
    - co z gwarancją i serwisem w Polsce?

    --
    sted

  • 8. Data: 2011-04-29 17:20:57
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie kupiae now? Honde?
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

    On Fri, 29 Apr 2011 16:58:36 +0200, Kamado <k...@p...fm> wrote:

    > no hej
    > a szuka?e? tu: http://boguslawski.otomoto.pl/
    > ja u niego kupi?em pare tys. taniej

    na jakiej zasadzie to działa? czemu jest aż tyle taniej niż w salonach?
    nikt później nie kręci nosem przy przeglądach w ASO?

    --
    sted

  • 9. Data: 2011-04-29 17:25:32
    Od: sted <usenet@wytnij_legionowo.info>

    On Fri, 29 Apr 2011 18:16:18 +0200, Andrzej <s...@w...pl> wrote:

    > to chcesz tego motura czy szukasz wykrętu?

    na razie szukam argumentów dla sumienia, że >35K pln za motocykl to nie
    jest przesada. przemawiają przeze mnie jednocześnie żądza zakupi i
    skąpstwo.

    niestety w przypadku nowej CBR600F inaczej się nie da, rynek wtórny
    jeszcze nie istnieje.

    --
    sted

  • 10. Data: 2011-04-29 17:47:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Apr 2011 19:25:32 +0200 osobnik zwany sted wystukał:

    nie stać Cię i dorabiasz ideologię :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl