  • 1. Data: 2010-12-06 23:28:44
    Temat: Gdzie założyć galerie ?
    Od: Radek <p...@o...pl>

    Witam,

    Może być płatna

    - Prosta w obsłudze
    - Przejrzysta cos w stylu SimpleV
    - Dostęp do wybranych katalogów na hasło
    - Żadnych reklam
    - Możliwość dodania opisu zdjęcia oraz komentarzy

    Picasa odpada :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2010-12-07 07:19:58
    Temat: Re: Gdzie założyć galerie ?
    Od: mbut <m...@w...pl>

    W dniu 10-12-07 00:28, Radek pisze:
> [...]
    > - Dostęp do wybranych katalogów na hasło
    > - Żadnych reklam
    > - Możliwość dodania opisu zdjęcia oraz komentarzy

    Picasa jest super

  • 3. Data: 2010-12-07 11:44:18
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 6 Dec 2010 15:28:44 -0800 (PST), Radek napisał(a):

    > Picasa odpada :)

    Myślę, że małe wyjaśnienie dlaczego odpada, pomogłoby grupowiczom
    zaproponować coś odpowiedniejszego.
    Bo teraz to mamy listę rzeczy które chcesz, a które picassa bodaj spełnia,
    więc jest to nieco podejrzane ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2010-12-07 12:22:50
    Od: Radek <p...@o...pl>

    > Bo teraz to mamy list rzeczy kt re chcesz, a kt re picassa bodaj spe nia,
    > wi c jest to nieco podejrzane ;]

    http://google.about.com/od/googlereviews/fr/picasawe
    brev.htm

    Sharing Photos

    Picasa Web Albums allows two levels of security. You can either make
    an album public, or you can make an album unlisted. If the album is
    public, everyone can see it, and if it is unlisted, you can still see
    the album if you know the album's secret Web address. You can click on
    the Share this album button to send the URL of either private or
    public albums.

    This is not actually a secure way to make pictures private. Other
    comparable photo services, such as Flickr, offer password protected
    albums and sharing with select friends. It is really a pity Google
    doesn't do the same for Web Albums, since you can do this with other
    Google products. At the very least, there should be a way to share
    photos with only registered users.

    Nie ma opcji folder na hasło :)

    Pozdrawiam
    Radek

  • 5. Data: 2010-12-07 12:34:30
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@u...goo
    glegroups.com>,
    Radek <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > doesn't do the same for Web Albums, since you can do this with other
    > Google products. At the very least, there should be a way to share

    Mhm. Tyle ze to nieprawda.
    Picasa oferuje 3 poziomy dostepnosci albumow, w tym haslowanie albumow.

    TA

  • 6. Data: 2010-12-07 12:49:17
    Od: Radek <p...@o...pl>

    Picasa oferuje 3 poziomy dostepnosci albumow, w tym haslowanie
    albumow.

    > TA

    Pomimo szczerych wysiłków nie mogę nigdzie doczytać o tym haśle.
    Nie chce aby oglądający byli zmuszani do zakładania konta na google.
    W opcji private :
    Users without a Google Account will be prompted to create one

    http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?hl=en
    &answer=39551

    Public on the web

    Set your album visibility to 'Public on the web' to make them viewable
    to anyone who knows the URL of your Public Gallery. Your public albums
    may also appear in public search. Learn more about public search

    Anyone with the link icon Anyone with the link

    Set your album to 'Anyone with the link' to limit who can see it.
    Albums shared with anyone with the link include a unique authorization
    key in the web address; the key is a combination of letters and
    numbers that make the address difficult to guess.

    Private icon Private

    Select the 'Private' option to set the highest level of privacy for
    your album -- you specify exactly who has permission to view private
    albums, and those viewers must sign in to their Google Accounts to
    verify their identities. Users without a Google Account will be
    prompted to create one. Anyone not included on the album's "Shared
    with" access list will be unable to view the album.

  • 7. Data: 2010-12-07 13:01:52
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 6 Dec 2010 15:28:44 -0800 (PST), Radek <p...@o...pl>
    wrote:

    Krok 1. Wykup gdzieś hosting, rocznie zapłacisz 200-300 zł.
    Krok 2. Jak chcesz to wykup domenę. Rocznie to będzie kwota tak do
    około 100 zł, w zależności jaka ci sie podoba.
    Krok 3. Zainstaluj teraz dowolną galerię, która ci się spodoba i
    będzie miała wymagane cechy. Wiele jest za free.

    Ja tak używam Gallery 2. http://gallery.menalto.com/
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 8. Data: 2010-12-07 13:29:55
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    > On Mon, 6 Dec 2010 15:28:44 -0800 (PST), Radek <p...@o...pl>
    > wrote:
    >
    > Krok 1. Wykup gdzieś hosting, rocznie zapłacisz 200-300 zł.

    Nwaet mniej, za 79pln rocznie w cal.pl masz 120GB miejsca i 1200GB transferu
    miesiecznie. Hostuje u nich rozne rzeczy od dawna i w ciagu ostatnich 4-5
    lat tylko raz byl maly problem z dostepem przez kilka godzin. Pomoc
    techniczna tez na przyzwoitym poziomie, wiec polecam.*

    Pozdrawiam
    Kamil

    *Nie jestem u nich na prowizji :)

  • 9. Data: 2010-12-07 13:56:12
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 7 Dec 2010 13:29:55 -0000, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    Niby tak, ale podobnie jak OHV (zresztą oni chyba ,,sprzedają'' konta
    z OHV) to są serwery zagraniczne i mają taką sobie opinię. Zresztą
    sprawdź:

    Opinia o cal.pl:
    http://www.webhostingtalk.pl/topic/5229-opinia-calpl
    /
    O OHV:
    http://www.webhostingtalk.pl/topic/2133-opinie-ovhpl
    /
    i dla kontrastu np. o KEI gdzie jestem:
    http://www.webhostingtalk.pl/topic/4994-opinia-keipl
    /

    Może i to nie ma znaczenia dla jednostronowca takiego jak ja, ale
    pokazuje jakie mogą być potencjalne problemy z dostawcą.

  • 10. Data: 2010-12-07 14:13:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Może i to nie ma znaczenia dla jednostronowca takiego jak ja, ale
    > pokazuje jakie mogą być potencjalne problemy z dostawcą.

    Pewnie kwestia wymagan, jesli to ma byc galeria dla rodziny i paru
    znajomych, wystarczy w zupelnosci, na setki tysiecy wizyt tygodniowo moze
    byc ciezko.

    Ja tam glownie trzymam testowo jakies drobne strony robione czasem po
    godzinach i firmowa zony, ale to pare podstron i gora tysiac wizyt
    tygodniowo wiec dla mnie CAL wystarcza.

    Pozdrawiam
    Kamil