    Subject: Re: Generator PWM DS1050 - ktoś rozumie dokumentację?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Tue, 12 May 2020 16:32:06 +0200

    W dniu 12.05.2020 o 15:29, w...@g...com pisze:
> [...]
    DS1050X-010.pdf

    Minimalny prąd przy spadku napięcia o 0,4V. Wszystko się zgadza. To nie
    jest dopuszczalny prąd maksymalny.

    Nie taki znowu absurd. Abstrahując że tu też nie jest maksymalny prąd
    wyjścia tylko napięcie wyjściowe podane przy podanym prądzie. To tylko
    tyle znaczy.

    Bezpośrednio to bym nie podłączał. Ja bym podłączył przez rezystor
    niskoprądowego LEDa. W Twoim przypadku jest pytanie o to jaki transoptor
    masz i jak podłączony. Ciebie powinien interesować parametr CTR - jego
    wartość i dla jakiego prądu jest podany. I jego charakterystyka.

    > A nie będziesz miał problemu ze świeceniem diody? PWM da na wyjściu stałą
    > amplitudę prostokątnego przebiegu, o regulowanym wypełnieniu impulsu i nawet
    > przy 5% wypełnienia, dioda będzie świecić prawie tak jak przy 100%.

    Na wyjściu ma transoptor. To trochę inna bajka niż LED który ma być
    widoczny dla oka, tu istotny jest CTR transoptora i elementy wokół.

    Pozdrawiam

    DD