eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGinace pakiety na styku tpsa-torman › Re: Ginace pakiety na styku tpsa-torman
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bartek" <b...@N...torun.org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Ginace pakiety na styku tpsa-torman
    Date: Fri, 9 Dec 2005 13:19:15 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <dnbsni$f04$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dnbome$qfo$1@nemesis.news.tpi.pl> <dnbqn4$34b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dnbqqj$5ha$1@atlantis.news.tpi.pl> <dnbr62$806$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dnbrii$5bb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.138.36
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1134130738 15364 195.117.138.36 (9 Dec 2005 12:18:58
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Dec 2005 12:18:58 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75205
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Lt" <n...@l...org> napisał w wiadomości
    news:dnbrii$5bb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > On 2005-12-09, Bartek <b...@N...torun.org.pl> wrote:
    >
    >>> Taaa, natomiast do wczoraj chodzilo calkiem znosnie, a wczoraj sie
    >>> us****. :-(
    >> Sproboj zapytac swojego dostawcy internetu :))
    >
    > Nie ma to jak szera, dobra rada przesmiewcza, acz z bledem ortograficznym
    > :-P

    Literowka :)

    >
    > Ktorego? Jak pewnie wiesz ani jedna ani druga strona nie nadaje sie do
    > jakiegokolwiek dialogu.
    >
    > Jedna strona - nie, nie przyjmiemy reklamacji.
    > Druga - ale gdzie jest problem, u mnie wszystko dziala dobrze.
    >

    Ja korzystam i z usług Tormana i z usług TPSA i wszedzie obsługa klienta
    jest na dobrym poziomie. Jak jest awaria to problem rozwiązują w miare
    szybko. Jesli awaria jest nie z ich winy to tłumaczą w czym problem. Nie
    wiem skąd wziąłeś te wytłumaczenia?


    Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: