  • 1. Data: 2009-04-25 21:54:21
    Temat: Głośność wydechu a zachodnia Europa
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Witam
    Czy mógłby mnie ktoś objaśnić jak wygląda stosunek niemieckiej ( a także
    innej z zachodniej części Europy ) policji do głośności wydechu? Wydech
    mam nieoryginalny - nie jest to głośny wydech w znaczeniu "wybebeszony"
    ale jest na pewno głośniejszy od tego co dzisiaj jest standardem. Czy
    można się spodziewać problemów?

    --
    pozdrawiam
    McFerry

  • 2. Data: 2009-04-26 09:00:42
    Temat: Re: Głośność wydechu a zachodnia Europa
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "McFerry" <r...@k...pl> napisał

    > Czy można się spodziewać problemów?

    Zalezy gdzie i zalezy od humoru policji.
    Ja mialem problemy w Austrii - ale to kraj policyjny jest :/
    W Szwajcarii, Francji jezdza sobie z glosnymi wydechami i sie nie
    przejmuja, ale u Szwajcarow widzialem jak policja mierzyla cos
    jakas sonda - ale nie wiem, halas czy czystosc spalin?
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 3. Data: 2009-04-26 09:13:25
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    McFerry napisał(a):

> [...]
    > mam nieoryginalny - nie jest to głośny wydech w znaczeniu "wybebeszony"
    > ale jest na pewno głośniejszy od tego co dzisiaj jest standardem. Czy

    Będąc w Berlinie (puszką) obserwowałem znacznie więcej niż w Polsce
    motocykli.
    Te z głośnym wydechem widziałem dosłownie kilka razy i szczerze mówiąc
    to bardzo się to rzucało w oczy (uszy) na tle pozostałej populacji, więc
    jeśli policja będzie mieć "prikaz" wyłapania takich to szybko wpadniesz
    - szczególnie w miastach gdzie i policji sporo.
    Jednak z drugiej strony - jeździli - więc chyba zbyt wielkiej uwagi na
    to nie zwracają.

    A nie ma do Twojego wydechu jakiś silencerów albo coś w tym stylu?

  • 4. Data: 2009-04-26 09:58:08
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Shreek pisze:

    > jeśli policja będzie mieć "prikaz" wyłapania takich to szybko wpadniesz
    > - szczególnie w miastach gdzie i policji sporo.

    I niemieccy policjanci beda go mogli cmoknac w pompke. Jesli ma wazne
    polskie badania techniczne to niemiecka policja nic nie moze. No chyba
    ze bedzie to wydech typu super hiper extreme loud. Wtedy moga sie
    przypieprzyc ale i tak nie moga nic zrobic. Ja motocyklem bywam w NRD
    bardzo czesto i nigdy, przenigdy nie zatrzymala mnie polizei. Zreszta ja
    lubie sobie mocno pohalasowac u niemcow i ich powkurwiac. Za Westerplatte.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-26 17:00:59
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > przypieprzyc ale i tak nie moga nic zrobic. Ja motocyklem bywam w NRD
    > bardzo czesto i nigdy, przenigdy nie zatrzymala mnie polizei.

    Dzięki, czuję się spokojniejszy.

    > Zreszta ja
    > lubie sobie mocno pohalasowac u niemcow i ich powkurwiac. Za Westerplatte.

    A jak się faktycznie wkurwią i znowu przypłyną? :)

  • 6. Data: 2009-04-26 17:54:02
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > A jak się faktycznie wkurwią i znowu przypłyną? :)

    nie muszą - teraz poszli po rozum do głowy i kolejną ekspansję załatwiają
    "pokojowo" czyli przy użyciu kasy
    (vide: banki + przemysł)

    no ale to chyba ntg....

  • 7. Data: 2009-04-26 18:59:19
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Mustafa" napisał :
    > nie muszą - teraz poszli po rozum do głowy i kolejną ekspansję załatwiają
    > "pokojowo" czyli przy użyciu kasy
    > (vide: banki + przemysł)
    > no ale to chyba ntg....

    Mam nadzieję, że myłeś ręce, bo żtp z ust mi to wyjąłeś.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 8. Data: 2009-04-27 08:53:53
    Od: a...@d...pl

    On Apr 25, 11:54 pm, McFerry <r...@k...pl> wrote:
> [...]
    > mam nieoryginalny - nie jest to głośny wydech w znaczeniu "wybebeszony"
    > ale jest na pewno głośniejszy od tego co dzisiaj jest standardem. Czy

    moj ojciec wiele lat scigal sie samochodem w kadrze polskiej. jak
    jechali na zachod to mieli problemy z glosnymi wydechami nawet w
    rajdowkach na czas rajdu. i wynalezli niezly chyba patent. wpychali w
    rure zwykle druciaki takie do mycia garow. podobno dzialalo ;)

    pzdr
    Atlobek W-wa FAZER 600 '02
    www.bikepics.com/members/atlobek
    http://atlobek.grono.net

  • 9. Data: 2009-04-27 09:41:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    a...@d...pl pisze:

> [...]
    > rajdowkach na czas rajdu. i wynalezli niezly chyba patent. wpychali w
    > rure zwykle druciaki takie do mycia garow. podobno dzialalo ;)

    ee no - stary patent, ntb. chyba do dziś stosowany..? ;-)

    p.s. no pochwal się tatą szerzej...

    --

    pozdr
    pj

  • 10. Data: 2009-04-27 12:14:36
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    (pj) wrote:

    > ee no - stary patent, ntb. chyba do dziś stosowany..? ;-)

    A najbardziej ciesza sie ci ktorym taki wydech podaruje troche rozpalonych i
    przepalonych elementow druciaka

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto