eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGłowice do 2.0TDI 16V niepękające? › Re: Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ZIWK <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?
    Date: Wed, 15 May 2013 15:04:04 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 28
    Message-ID: <kn00t4$icf$1@dont-email.me>
    References: <kmvvaq$7ph$1@speranza.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 15 May 2013 13:00:21 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="c67b3cfd7e1758e19e9ec73b7394728c";
    logging-data="18831";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/DFjYVCr01Hev7KvYPgN21"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    In-Reply-To: <kmvvaq$7ph$1@speranza.aioe.org>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 130515-0, 2013-05-15), Outbound message
    Cancel-Lock: sha1:gwBKuRgDorSA0uL8nKKwmSPcq7k=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492169
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-15 14:33, X-Man pisze:
    >Co dokładnie jest powodem pękania głowic w 2.0TDI
    > i dlaczego przez tyle lat koncernowi VAG nie udało się pozbyć tego
    > problemu całkowicie? Auto ma być robione na 250KM i wizja pękającej
    > glowicy spędza mi sen z powiek...
    >
    Zły stop (zbyt tani) oraz zbyt cienkie ścianki (oszczędność $) + brak
    motywacji do zmiany.

    W sumie dział kreatywnej księgowości VAG tylko odrobinę przesadził z
    planowanym starzeniem i zbyt duży procent klientów wracał do serwisu
    jeszcze w trakcie gwarancji.
    A tak powinien dać zarobić serwisowi tuz PO upływie gwarancji.

    Poczytaj o napędzie w tych silnikach pompy oleju i zastanów się dlaczego
    komplet naprawczy z napędem zębatkami zamiast łańcuszkiem został
    błyskawicznie wycofany z oferty (OIDP po roku)?

    Silników o oznaczeniu handlowym 2.0TDi wyprodukowano sporo modeli -
    tutaj niech się wypowiedzą spece od VAG-ów - może któryś ma rezerwy na
    podniesienie 2x mocy - to bardzo dużo.

    I tylko czy Ci się opłaci i do czego to wykorzystasz - może poszukaj
    wersji auta z większym silnikiem...

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: