    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    <5dc5b1ae$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5dc6b09f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <qq6jee$r3t$1@dont-email.me>
    Date: Sat, 9 Nov 2019 16:18:27 +0100

    Kol. Marudny napisał:

    > To tak nie jest w większości przypadków.

    A co to ja OBOP czy inny CBOS jestem, żeby pisać o większości przypadków?!
    Piszę wyłącznie o własnych. I nie o większości, lecz o wszystkich.

    > Zazwyczaj jest tak:

    [...tu opis dramatyczny...]

    Tego właśnie się spodziewałem. Nektórzy tak mają. Po prostu świat się
    na nich uwziął. Tu nic nie pomoże, nawet paczkomaty, bo ktoś stamtąd
    paczkę podwędzi. Tak już będzie niezmiennie do samego końca.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, panie lejtnant, że już od pierwszej chwili, jak tylko
    wsiedliśmy z panem oberlejtnantem Lukaszem do tego kuriera, który miał nas