  • 1. Data: 2014-01-20 14:14:27
    Temat: Re: Gololedz w Poznaniu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A koledzy z Poznania czemu sie nie chwala ?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=r6P9MWdfay8
    >
    > To jak to tam bylo - stado kapelusznikow na letnich oponach
    > sparalizowalo miasto, czy jak powiada staropolskie przyslowie: i
    > zimowka d*, kiedy lodu kupa ? :-)
    > Czy tak jak z ta ruska baba wyszlo: no co sie tak wleczesz ... oj.

    Nie widze nigdzie Cavallina w swoim SUV-ie na zimowkach??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2014-01-20 14:27:39
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-20 14:14, AZ pisze:

    > Nie widze nigdzie Cavallina w swoim SUV-ie na zimowkach??

    A to nie ten na końcu, co zaparkował w innych? Kurcze,
    tablice zasłonili ;)

  • 3. Data: 2014-01-20 20:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > A to nie ten na końcu, co zaparkował w innych? Kurcze,
    > tablice zasłonili ;)

    Taka nowa maniera, bo kiedys w TV ktos powiedział, ze tablica rejestracyjna
    to dane osobowe...

  • 4. Data: 2014-01-20 20:04:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Taka nowa maniera, bo kiedys w TV ktos powiedział, ze tablica rejestracyjna
    > to dane osobowe...

    Tablice to tam pestka. Na PMS-ie Konio powiedzial, ze przebieg jego samochodu
    to dana osobowa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-20 20:27:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-20 20:04, AZ pisze:

    > Tablice to tam pestka. Na PMS-ie Konio powiedzial, ze przebieg jego samochodu
    > to dana osobowa.

    Nie jestem miłośnikiem jego twórczości, ale ten pomysł wygląda na
    całkiem nowatorski, że tak powiem ;)