    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google Maps a Waze
    Date: Mon, 2 Sep 2019 17:46:04 +0200
    <g...@4...com>
    <qkjcmt$s72$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6rpkd05scvwv.1deetk9njtkcv$.dlg@40tude.net>

    W dniu 02-09-2019 o 17:40, J.F. pisze:

    > We wroclawiu jakos podobnie,

    I co, nie ma ani jednej uliczki, która jeszcze czeka na kanalizę i
    twardą nawierzchnię?

    >choc w sumie to nie wiadomo nz co czeka -
    > moze na zmilowanie, moze na wybory.
    > U Was to chyba na trzecia wojne, skoro pisza o dziesiecoleciach :-P
    >
    > Bo niby wiadomo, ze jak sie zmienia plan zagospodarowania

    Obstawiam że 99% tych tereneów nie ma takiego planu.

    > przestrzennego i wyznacza teren pod budowe, to mozna by juz
    > kanalizacje zaprojektowac i droge dojazdowa

    Ale kto ma to zrobić i za czyją kasę?

    >, ale nie - bloto kazdy
    > musi przezyc :-P

    Nie musi - może kupić działkę na ulicy obok, na której asfalt już jest.

    > A jak jest przejazd ?

    To nie są po drodze do nikąd.
    To naprawdę są dróżki na peryferyjnych osiedlach domków jednorodzinnych,
    odbiegające od główniejszych ulic, na których rzecz jasna asafalt jest,
    często prawie nowy.
    Przez wspomniane Szczepankowo nie ma problemu z przejazdem korzystając z
    dróg asfaltowych.