    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google Maps i Yanosik dały dupy.
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <j...@4...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <pjhebp$9cm$2@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pjiqen$v7h$1@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <fowgvntz0qih$.2vr5i3pzl98a.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <12nu3nk2qbr8k$.7gu9iepp6zlo.dlg@40tude.net>
    Date: 29 Jul 2018 11:59:59 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wklepywanie informacji do systemu producenta nawigacji.
    >
    > No chyba, ze masz inny pomysl.

    Przeciez to ze dane sa ogólnie dostepne w formie najprawdopodobnie łatwo
    zaciagalnej to jzu dawno zostało ustalone...
    Byc moze sa jakies niuanse ktore sprawiaja ze GM nie zaciąga, niemniej
    nikt normalny nie postulował wklepywania recznie utrudnien do mapy
    google.
    Gdybys sie skupił na kreatywnym podejsciu do problemu a nie na kreatywnym
    wymyslaniu powodów dlaczego "niedasie" to sam bys na to wpadł.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki