  • Data: 2019-01-24 22:29:31
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-24 o 16:01, ń pisze:
    > Nigdy by mi nie przyszło do głowy iść do sklepu komputerowego po sól,
    > cukier czy ziemniaki.
    >

    > -----

    Marketowe <> kupowane w media-markt czy innym media - coś tam.
    Chodzi o serię.
    Zupełnie inny klient docelowy jest przykładowo do Della Inspirona, inny
    dla Latitude. Podobnie serie Vostro / Precision czy XPS / Alienware.

    W "zwykłym" sklepie nawet nie wiedzą, że można kupić sprzęt w
    odpowiedniej konfiguracji i z wybranym rodzajem gwarancji.
    Przykładowo kupując u lepszego sprzedawcy część sprzętu możesz kupić z
    gwarancją 5 lat On-Site.
    Podobnie modele. Przykładowo Lenovo T460 dla "zwykłego" sklepu to po
    prostu T460.
    A w lepszym sklepie wiesz, że T460 z oznaczeniem przykładowo 20F9 lub
    20FA ma złącze M.2 dla SSD, natomiast z oznaczeniem 20FM albo 20FN mają
    zwykłe SATA.
    A ludziki mówią, że w media-coś tam jest taniej niż w sklepie
    komputerowym, nie wiedząc o zupełnie innej konfiguracji (pozornie) tego
    samego modelu.

    A co do moich klientów: czasem ktoś przynosi jakieś badziewie typu E6430
    z rozdzielczością 1366x768 i się dziwi, że na ekranie programu
    magazynowego niewiele widzi, bo formatki wyjeżdżają daleko poza ekran.
    Albo, że czysty Win10 startuje kilka minut.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam