  • Data: 2019-01-25 21:01:38
    Temat: Re: Granice absurdu [crosspost]
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > NBD jest dla niektórych Vostro i Precision. Może być nawet On-Site i KYHD.
    > Dla Inspirona czy Latitude raczej ciężko kupić taką gwarancję.

    Chyba że coś ostatnio się zmieniło. Mam kupionego kilka lat temu Della
    Latitude z gwarancją Next Business Day On-site Service i była to jedyna
    opcja w tamtym sklepie. Przy okazji - i się przydała, jakieś 10 dni
    przed końcem obowiązywania padła płyta główna. Byłem pod wrażeniem
    sprawności, jak wszystko zostało załatwione.