    From: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gruzja - wypożyczalnia pojazdów 1-śladowych
    Date: Tue, 29 Jan 2013 13:05:08 +0100

    W dniu 29-01-2013 08:11, The_EaGle pisze:

    > W tym roku czy w ogóle? :)
    Nieno. w ogóle w czym problem ;)

    > Mam motocykl v-stroma, a chciałbym tam jechać czymś bardziej off-road,
    > planuje go zmienić na gs'a 800tke
    Sluszna koncepcja, ze bardziej offroad, ale czemu GS? :)

    > Po za tym w tym roku planuje jechać do Istambułu (jeszcze v-stromem),
    > jak co roku w czerwcu (w 2012 byłem na Krymie).
    Nie ma takiego miasta jak Istambuł, jest Stambuł albo Istanbul ;)
    Ale tam dojedziesz wszystkim, nuda i dluzyzna ;)

    > W tym roku mam jeszcze kilka pierdółek do załatwienia jak budowa domu i
    > spodziewany (drugi) potomek ale to są jakieś tam drobne pierdołki które
    > nie rzutują na sam wyjazd. Nie żebym się jakoś tłumaczył czemu nie
    > Mongolia w 2013.
    Winny sie tłumaczy, ale powiedzmy,że rozumiem.

    > I jeszcze 1 miesiąc urlopu - to jakiś chwilowy problem ... :)
    Mysle sobie, ze fajnie miec miesiac urlopu, ale to sie da zrobic
    szybciej - a latwiej zalatwic 21-23 dni niz 31...

    > W 2014 - jak najbardziej realne. :) Możemy jechać.
    Wrocimy do tematu za rok :D

    --
    pozdr
    Rogal