  • 1. Data: 2013-01-21 19:30:18
    Temat: Gruzja - wypożyczalnia pojazdów 1-śladowych
    Od: Grundziulek <m...@g...com>

    Witam,
    Czy ktoś z szanownych bywalców w Gruzji ma jakieś informacje na temat możliwości
    wypożyczenia motocykla w tymże kraju? Pojechał by tam na kołach, ale praca, żona,
    dzieci - mało czasu. A tak, z lotniska na motor i do najbliższej winnicy na
    tydzień...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-23 22:22:40
    Temat: Re: Gruzja - wypożyczalnia pojazdów 1-śladowych
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2013-01-21 19:30, Grundziulek pisze:
> [...]
    dzieci - mało czasu. A tak, z lotniska na motor i do najbliższej winnicy na

    IMO szkoda prądu - zadekuj sie w okolicach albo w samym Batumi to nie
    bedzie Ci potrzebny zaden srodek transportu.

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2013-01-27 13:02:56
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

> [...]
    praca, żona,
    dzieci - mało czasu. A tak, z lotniska na motor i do najbliższej winnicy

    Bo do dłuższych wyjazdów trzeba żonę, dzieci i pracę przygotowywać :)

    Kiedyś było trudno na tydzień, dziś są już 2 tyg a za rok,dwa nie będzie
    wielkiego ALE jak będe chciał jechać tam gdzie od dawna myślę czyli
    Mongolia TAM i NAZAD na 2 kołach, żadnego oszukiwania koleją
    trassyberyjską czy samolotem a czas to miesiąc.

    Rafał

  • 4. Data: 2013-01-28 12:01:01
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 27-01-2013 13:02, The_EaGle pisze:

> [...]
    > Mongolia TAM i NAZAD na 2 kołach, żadnego oszukiwania koleją
    > trassyberyjską czy samolotem a czas to miesiąc.

    Wefczym problem?
    Wsiadasz i jedziesz - wiza Rosyjska podwojna tranzytowa, paliwo tanie,
    czasu az tyle tez nie trzeba, w wariancie UA-RUS do Ulan jest 7500km w
    jedna strone, no chyba, ze przez KZ to juz wiekszy hardcore, chociaz M32
    przebudowuja sukcesywnie wiec offroadu tez nie za wiele..

    to kiedy? ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2013-01-28 13:29:04
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@s...o2.pl> napisał w wiadomości

    > to kiedy? ;)

    Chłopaki, weźcie mnie ze sobą!

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 6. Data: 2013-01-29 08:11:23
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-28 12:01, Grzegorz Rogala pisze:

    > Wefczym problem?

    W tym roku czy w ogóle? :)
    Mam motocykl v-stroma, a chciałbym tam jechać czymś bardziej off-road,
    planuje go zmienić na gs'a 800tke.
    Po za tym w tym roku planuje jechać do Istambułu (jeszcze v-stromem),
    jak co roku w czerwcu (w 2012 byłem na Krymie).

    W tym roku mam jeszcze kilka pierdółek do załatwienia jak budowa domu i
    spodziewany (drugi) potomek ale to są jakieś tam drobne pierdołki które
    nie rzutują na sam wyjazd. Nie żebym się jakoś tłumaczył czemu nie
    Mongolia w 2013.

> [...]
    > jedna strone, no chyba, ze przez KZ to juz wiekszy hardcore, chociaz M32
    > przebudowuja sukcesywnie wiec offroadu tez nie za wiele..

    I jeszcze 1 miesiąc urlopu - to jakiś chwilowy problem ... :)

    > to kiedy? ;)

    W 2014 - jak najbardziej realne. :) Możemy jechać.

    Rafał

  • 7. Data: 2013-01-29 13:05:08
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 29-01-2013 08:11, The_EaGle pisze:

    > W tym roku czy w ogóle? :)
    Nieno. w ogóle w czym problem ;)

    > Mam motocykl v-stroma, a chciałbym tam jechać czymś bardziej off-road,
    > planuje go zmienić na gs'a 800tke
    Sluszna koncepcja, ze bardziej offroad, ale czemu GS? :)

    > Po za tym w tym roku planuje jechać do Istambułu (jeszcze v-stromem),
    > jak co roku w czerwcu (w 2012 byłem na Krymie).
    Nie ma takiego miasta jak Istambuł, jest Stambuł albo Istanbul ;)
    Ale tam dojedziesz wszystkim, nuda i dluzyzna ;)

> [...]
    > spodziewany (drugi) potomek ale to są jakieś tam drobne pierdołki które
    > nie rzutują na sam wyjazd. Nie żebym się jakoś tłumaczył czemu nie
    Winny sie tłumaczy, ale powiedzmy,że rozumiem.

    > I jeszcze 1 miesiąc urlopu - to jakiś chwilowy problem ... :)
    Mysle sobie, ze fajnie miec miesiac urlopu, ale to sie da zrobic
    szybciej - a latwiej zalatwic 21-23 dni niz 31...

    > W 2014 - jak najbardziej realne. :) Możemy jechać.
    Wrocimy do tematu za rok :D

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2013-01-29 13:06:14
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 28-01-2013 13:29, MichalS pisze:

    > Chłopaki, weźcie mnie ze sobą!
    A bedzie zacmienie po drodze? ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 9. Data: 2013-01-29 16:01:22
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    > A bedzie zacmienie po drodze? ;)

    Niejedno :)

    Pozdrawiam, MichalS.

  • 10. Data: 2013-02-02 20:53:27
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2013-01-29 13:05, Grzegorz Rogala pisze:

    > Sluszna koncepcja, ze bardziej offroad, ale czemu GS? :)

    W zasadzie nic bardziej off i nadającego się na onroad nie znalazłem.

    > Nie ma takiego miasta jak Istambuł, jest Stambuł albo Istanbul ;)
    > Ale tam dojedziesz wszystkim, nuda i dluzyzna ;)

    Bo to jest długa droga a na końcu będzie IStambuł ;)
    Po drodze jest Rumunia i trasa transfogarska :>

    > Winny sie tłumaczy, ale powiedzmy,że rozumiem.
    :)

    > Mysle sobie, ze fajnie miec miesiac urlopu, ale to sie da zrobic
    > szybciej - a latwiej zalatwic 21-23 dni niz 31...

    generalnie myślałem o 4 tygodniach czyli 20 dni urlopu

    > Wrocimy do tematu za rok :D

    Ok - zapamiętam! :>

    Rafał