  • 11. Data: 2012-06-18 16:58:34
    Temat: Re: HP LaserJet 6P, awaria (ratunku)
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jrmt4t$mu$1@inews.gazeta.pl...
    > hmmm nie miałem okazji się temu przyjrzeć nigdy ale w OKI z tamtych
    > czasów były więc założyłem że w HP też

    W Oki nie były już tylko OKI się tym chwaliła, a reszta miała lasery
    W HP 6P jest laser, wirujący węben z lusterkami (fajnie świszczy jak
    startuje :) ) i optyka krztałtująca wiązkę.
    Ale to się brudzi równomiernie i wychodzą po prostu równomiernie blade
    wydruki a nie pasy.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2012-06-19 09:07:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-18, o godz. 10:41:45
    "X-Man" <k...@w...pl> napisał(a):

    > hmmm nie miałem okazji się temu przyjrzeć nigdy ale w OKI z tamtych
    > czasów były więc założyłem że w HP też

    OKI była wtedy jedyną firma stosującą listwy LED zamiast lasera w
    drukarkach. Chwalili się tym wtedy mocno. ;-)

    Zdrówko

  • 13. Data: 2012-06-19 10:32:07
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:55:11 +0000 (UTC),
    s...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

    > instalujesz Adobe Readera 4.0

    a to jeszcze jakies pfdy sie w tej wersji otwieraja?

    --
    jg

  • 14. Data: 2012-06-19 13:11:50
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message
    > OKI była wtedy jedyną firma stosującą listwy LED zamiast lasera w
    > drukarkach. Chwalili się tym wtedy mocno. ;-)

    do dziś mam B4350 i działa ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 15. Data: 2012-06-19 13:20:30
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-06-19, o godz. 12:11:50
    "X-Man" <k...@w...pl> napisał(a):

    > do dziś mam B4350 i działa ;)

    Ja to raczej o Oki Page 4w i okolicach pisałem ;-)

    Zdrówko

  • 16. Data: 2012-06-19 20:22:25
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jg <j...@f...pl> napisał(a):

    > a to jeszcze jakies pfdy sie w tej wersji otwieraja?

    Albo masz nowy komp, nowy system, nową drukarkę i wszystko działa jak należy,
    albo masz starą drukarkę... i jeżeli PDF-a dostajesz takiego, co to go AR4.0
    nie otworzy, to "jednym klawiszem" przerabiasz go na "PDF1.2" i drukujesz
    przez AR4.0. A tak na marginesie: wszystkie PDF-y generowane przez wykładowców
    i ćwiczeniowców z MIMUW otwierają się w AR4.0 jak i np. PDF-y rysunków
    złożeniowych z SolidWorks-a. Ale np. PDF z D.U. z Sejmu ni hu, hu, a to tylko
    zeskanowane obrazki i brak dobrej woli wydawców.

  • 17. Data: 2012-06-19 20:34:18
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    > Ja to raczej o Oki Page 4w i okolicach pisałem ;-)

    to już zabytki są :P i do tego wolne strasznie nie miałbym cierpliwości...

    Pzdr
    Piotrek