  • Data: 2011-07-14 21:54:05
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14-07-2011 o 21:31:04 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał(a):
    > Znaczy w ogóle? Nie, żebym był ortodoksem - tak pytam :)

    W ogóle - nie miałem takiej potrzeby, ale nigdy nie mówię nigdy ;-)
    Potrafię jednak docenić motocyklistów, którzy nie dają się skusić i jadą
    rozsądnie. Kilka lat temu jechałem za jakąś ciężarówką 70-80 km/h
    (dozwolone 90), ale samochodem nie dało się jej wyprzedzić. Z tyłu pojawił
    się motocykl i też jechał. Zjechałem do prawej żeby pojechał szybciej -
    pojechał, ale na oko tych 90 nie przekroczył. Chyba nawet podziękował
    kierunkowskazami...
    Piszę to nie po to aby się chwalić, tylko dlatego, żeby nie było, że "tak
    to tylko w Erze", znaczy w omawianym spocie.
    Zasada "jedź i pozwól jechać innym" - powinna widnieć jako motto PoRD :-)

    > Nie wiem czy warto, niemniej jeżeli masz zamiar dłużej tutaj
    > zabawić to będzie to nieuniknione :)

    Zaglądam tu od czasu do czasu, ale teraz wakacje, więc zobaczymy ;)