  • 1. Data: 2011-07-14 18:10:45
    Temat: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=p
    layer_embedded

    Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

  • 2. Data: 2011-07-14 18:11:51
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-14 18:10, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=p
    layer_embedded

    > Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    > poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

    Troszkie zaspales ;)

  • 3. Data: 2011-07-14 18:17:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=p
    layer_embedded

    > Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących poprawne
    > zachowania i brak agresji na drogach?

    Mi się nie podoba.

  • 4. Data: 2011-07-14 18:18:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 18:11, neoniusz pisze:
    layer_embedded

    > Troszkie zaspales ;)

    Znaczy było? To przepraszam :)

  • 5. Data: 2011-07-14 18:27:07
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    > poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

    Mnie się podoba, żeby włożyć kij w mrowisko powiem, że brakuje w tym
    spocie rowerzystów (też wbrew pozorom potrafią poprawnie zachowywać się
    na drodze), no ale sponsorem akcji jest Orlen, a oni na tej grupie
    niewiele zarabiają ;-)

  • 6. Data: 2011-07-14 18:33:47
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-14 18:10, Artur Maśląg pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=p
    layer_embedded

    > Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    > poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

    Temat ok, wykonanie diskopolowe;)

    Shrek.

  • 7. Data: 2011-07-14 19:01:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >http://www.youtube.com/watch?v=S4RlfrHcDPo&feature=
    player_embedded
    >Jak wam się podoba? Będzie więcej akcji medialnych promujących
    >poprawne zachowania i brak agresji na drogach?

    To zalezy. Czy zleceniodawcy wydali juz caly zaplanowany budzet, czy
    dopiero czesc.
    Patrzac na sponsora - bedzie wiecej.

    Symptomatyczne tylko ze nie spytales czy myslimy ze to cokolwiek da
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-07-14 19:07:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 18:27, Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Mnie się podoba, żeby włożyć kij w mrowisko powiem, że brakuje w tym
    > spocie rowerzystów (też wbrew pozorom potrafią poprawnie zachowywać się
    > na drodze),

    Nie, nie, rowerzyści tak szybko nie jeżdżą ;)

    > no ale sponsorem akcji jest Orlen, a oni na tej grupie
    > niewiele zarabiają ;-)

    Oj, polimeryzowałbym :) Rowerzyści, motocykliści czy "puszkarze"
    (to takie pieszczotliwe określenie kierowców samochodów osobowych)
    to w większości nie są jakieś hermetyczne twory. Osobiście w zależności
    od sytuacji wykorzystuję każdy wymieniony środek transportu (nie
    wspominając o KM) i dla mnie ważna jest zasada (o czym zresztą pisałem
    wielokrotnie).

    PS - widziałem Twoje potyczki z odłamem walczących antydwupedałów :)
    Poczekaj jak pojawi się najazd antypuszkowców :)

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-07-14 19:14:12
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > Nie, nie, rowerzyści tak szybko nie jeżdżą ;)

    Można nakręcić drugi spot w mieście, w korku... ;-)

    > Osobiście w zależności od sytuacji wykorzystuję każdy wymieniony
    > środek transportu (nie wspominając o KM) i dla mnie ważna jest zasada
    > (o czym zresztą pisałem wielokrotnie).

    I ja podobnie, z tym że nie jeżdżę motocyklem.

    > PS - widziałem Twoje potyczki z odłamem walczących antydwupedałów :)
    > Poczekaj jak pojawi się najazd antypuszkowców :)

    Poczekam. :)
    Pozdrawiam,

  • 10. Data: 2011-07-14 20:26:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-14 19:01, J.F pisze:
    layer_embedded

    > To zalezy. Czy zleceniodawcy wydali juz caly zaplanowany budzet, czy
    > dopiero czesc.
    > Patrzac na sponsora - bedzie wiecej.

    Mam nadzieję - tego typu materiałów brakuje w przestrzeni publicznej.
    W krajach "bardziej" cywilizowanych jest to raczej norma, a nie
    ciekawostka przyrodnicza. Zresztą w ogóle widać edukację przez różne
    środki masowego przekazu, co w Polsce się zasadniczo skończyło z
    upadkiem socjalizmu.

    > Symptomatyczne tylko ze nie spytales czy myslimy ze to cokolwiek da :-)

    Wiesz, jak patrzę po wielu wypowiedziach (daruję sobie komentarz
    tyczący cech/mentalności osób je wypowiadających) to chyba pytanie
    sformułowane w ten sposób nie ma większego sensu. Ewentualne efekty
    będzie można zobaczyć w zmianie zachowań na drogach, w statystykach itd.