  • Data: 2011-07-19 23:16:15
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-15 13:48, J.F pisze:

    > W Anglii ? Jesli sie nie zmienilo, to BBC ma zakaz reklam, wiec sie
    > realizuje w takich "akcjach spolecznych".
    > Gdzie indziej czas antenowy kosztuje :-)

    Ten materiał jest bardzo podobny do materiałów brytyjskich.
    Prawdą jest, że tam nie jest to formą reklamy jakiegoś koncernu.

    > Mozna ? Zwroc uwage ze sam zauwazyles te reklame dopiero po dwoch
    > tygodniach emitowania.

    Skąd taki wniosek?

    > Myslisz ze wiele osob wezmie sobie do serca i zmieni cos w stylu jazdy ?
    > Utemperuje agresje ? motocyklisci czesto sami ja wywoluja.

    Myślisz, że od jednego filmiku nagle się coś zmieni? Zresztą, czy
    ja o czymś takim pisałem?

    > Zreszta mozesz popatrzec na efekty medialnej walki z alkoholizmem za
    > kierownica, albo np na problem kibolstwa w Polsce :-)

    Zdaje się, że kierujesz dyskusje na manowce. Robisz to zresztą
    celowo.

    > Moze by cos dal jakis motoryzacyjny program edukacyjny - pokazac typowe
    > bledy, zagrozenia powstale, jak im zaradzic. Moze by choc mlodziez
    > obejrzala.

    Mało takich? Kto to teraz ogląda? Teraz i tutaj w modzie jest
    podważanie zasad bezpieczeństwa, współżycia społecznego, autorytetów...

    > Tylko nie moze go prowadzic ten nawiedzony i wk* gosc z Krakowa :-)

    A który to?