    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Date: Wed, 20 Jul 2011 18:25:43 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-07-15 13:48, J.F pisze:

    >Skąd taki wniosek?

    No bo teraz napisales, a ona juz leci i leci i zdazyla byc nawet na
    grupie skomentowana.

    >Myślisz, że od jednego filmiku nagle się coś zmieni? Zresztą, czy
    >ja o czymś takim pisałem?

    Myslalem ze sugerujesz iz jakies efekty bedzie jednak mozna obejrzec w
    statystykach :-)

    Ale zeby byly efekty to najpierw trzeba w ogole te reklame zauwazyc, a
    potem przyjac do wiadomosci :-)

    >Zdaje się, że kierujesz dyskusje na manowce. Robisz to zresztą
    >celowo.

    Czemu ? Masz doskonaly przyklad jak medilane akcje wplywaja na
    spoleczenstwo.

    >Mało takich? Kto to teraz ogląda? Teraz i tutaj w modzie jest

    No mowiac szczerze .. nie ogladam. Ale .. dlatego ze nie potrafie
    nawet powiedziec jakich.
    Czyli moze ich malo/zero ? Ktore i kiedy emitowane ?

    >podważanie zasad bezpieczeństwa, współżycia społecznego,
    >autorytetów...

    No ba, jak mi beda trabili przez caly program "nie przekraczaj
    dozwolonej szybkosci" .. to szybko zmienie kanal :-)

    > A który to?

    A widzisz - tez nie ogladasz. Ciekawe - nie dociera do Ciebie, czy w
    kiepskim czasie antenowym ?
    Program musialby byc ciekawy, zeby przyciagnal sluchaczy.
    Ten krakowski prawie taki jest - ale prawie robi roznice :-)

    J.