    From: Franc <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
    Date: Wed, 11 Dec 2013 11:29:54 +0100

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 10:45:41 +0100, omega_fan napisał(a):

    > Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....
    Ładnie to wygląda z zewnątrz, deska to kupa na kołach :-)

    > Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.
    Nieprawda :-) Znajomy ostatnio pierwszy raz siadł do naszej C4P i był
    zaskoczony jakością wykonania środkach.
    ;-)

    > A na serio, to żeby włożyć 3 foteliki obok siebie to Verso nie da rady,
    > Mazda 5 tez. Touran tez nie bo ma wezsze srodkowe siedzenie.
    Szajse - póki co patrzyłem tylko na liczbę foteli z tyłu, fizycznie nie
    mierzyłem. No to brawo dla nich.

    > Jedynie duze vany no i C4GP - ale mowimy o samochodach a nie
    > dziwolagach, wiec odpada ;)
    W C4 Picasso mam równej wielkości fotele z tyłu - to wejdą 3 obok siebie.
    Z dużych vanów masz jeszcze C8 / Lancia Phedra / coś tam jeszcze. Są
    jeszcze trojaczki Ford galaxy / Seat alhambra / VW sharan - ale tego tym
    bym kijem nie dotknął.

    --
    Franc