  • 1. Data: 2013-12-10 12:04:53
    Temat: Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
    Od: tyran <t...@o...pl>

    yellow

    Mam problem. Auto jak w temacie (Accord VII z 2005). Obecnie dwa
    foteliki jada przodem, srodkowy tylem. Ale cora juz coraz wieksza i
    musze cos zmienic by rowniez jechala przodem. Pojechalem do sklepu
    (Wroclaw, Askot). Uprzejma obsluga pozwolila testowac rozne modele w
    aucie. Za cholere to nie wchodzi. A jak wchodzi to problem z zapinaniem
    pasow, bardzo ciezko reke wlozyc miedzy dwa plastiki, nie mowiac juz o
    awaryjnym szybkim wypinaniu. Zamarzylo mi sie trzy fotele zamontowane na
    stale, a dzieciazki przypiete fotelikowymi pasami, ale okazuje sie
    klamra nie wytrzyma wiecej niz 15kg wagi dziecka (u mnie to 1rok=7k,
    4lata=15kg, 6lat=20kg).
    Wiem wiem, zmien auto. Temat nieosiagalny obecnie. Jakies inne
    propozycje? Moze inne foteliki? Nie pamietam co testowalem, troche tego
    bylo. Obecna szerokosc moich fitelikow to 44 i 45cm (dosc szerokie).
    Testowalem jakies 40tki, ale wciaz ciasno (glownie przy zapinaniu, bo
    same w sobie mieszcza sie (wybrane modele nawet dobrze wpasowuja sie w
    profil tylnych siedzen).

    Wozi ktos tu trojke w kombi?

    --
    tyran

  • 2. Data: 2013-12-10 12:55:46
    Temat: Re: Honda Accord VII - trzy foteliki dla dzieci
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 12:04:53 +0100, tyran napisał(a):

    > Mam problem. Auto jak w temacie (Accord VII z 2005).
    Naprawdę współczuję. Na szczęście miałem tę możliwość i mamy C4P na wyjazdy
    rodzinne, ale tak to kiszka.

    > Wiem wiem, zmien auto.
    Myślę, że naprawdę to jedyne rozwiązanie. Musisz mieć trzy samodzielne
    fotele z tyłu i już.

    > Nie pamietam co testowalem, troche tego
    > bylo. Obecna szerokosc moich fitelikow to 44 i 45cm (dosc szerokie).
    To jest dobra szerokość fotelików. Mam dwa na isof-xie (chicco coś tam,
    polecane w testach). Wężej niż rozstaw isofixów nie będzie, a foteliki mają
    po 44 cm.
    Mierzyłem ostatnio bo przymierzałem foteliki do C4 Picasso - jak to będzie
    wyglądało z tyłu.
    Zapinane na pas też nie będą węższe, jeszcze dzieciak musi w środek wejść.
    Dodatkowo zauważyłem, że foteliki stopnia III (powyżej 15 kilogramów, gdzie
    zapinasz już pasem samochodowym) są sersze niż te II z własnymi szelkami.

    > Wozi ktos tu trojke w kombi?
    Widywałem różne kombinacje i próby, ale niestety. Trzy foteliki przodem do
    kierunku jazdy to kapa. Znajoma ma Skodę Superb kombi(nie wiem czy jest
    szersza od Twojego Accorda) ale jak dużo miejsca by nie było to z tyłu
    wchodzą dwa foteliki i koniec. Zapomnij o komforcie w środku itd.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2013-12-10 15:48:47
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-12-10 12:55, Franc wrote:

    > Naprawdę współczuję. Na szczęście miałem tę możliwość i mamy C4P na wyjazdy
    > rodzinne, ale tak to kiszka.

    No to klapa. Chcialbym Honde FRV krajowa, ale najmlodsza bedzie miala
    juz 6lat i krajowa nie bedzie tania. Za smax i galaxy nie przepadam.

    --
    tyran

  • 4. Data: 2013-12-10 20:35:34
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-12-10 12:55, Franc wrote:

> [...]
    > rodzinne, ale tak to kiszka.

    > Myślę, że naprawdę to jedyne rozwiązanie. Musisz mieć trzy samodzielne

    Jednak bede musial sie pozegnac z honda. A szkoda bo krajowy z
    potwierdzonymi fakturami z ASO. Az zal bedzie. Ktos chce?

    Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...

    --
    tyran

  • 5. Data: 2013-12-11 07:45:41
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 20:35:34 +0100, tyran napisał(a):

    > Jednak bede musial sie pozegnac z honda. A szkoda bo krajowy z
    > potwierdzonymi fakturami z ASO. Az zal bedzie. Ktos chce?
    :-) Jak taki dobry to na pewno znajdzie amatora i to szybciutko.

    > Co nastepne? Galaxy? S-Max? Voyagera to chyba nie ...
    Co tak w te fordy uderzasz. :-)
    Popatrz na Citroeny - C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Peugeot 3008, 5008.
    Osobiście ujeźdzam C4 Picasso i dla mnie jest bomba, ale ja Forda nie
    lubię.
    5 foteli z tyłu to masz jeszcze Mazdę 5, w Fiacie masz bodajże Fremonta
    (czy jak się go tam pisze), w Toyocie masz Verso. Inne marki też tam coś
    wymodziły. :-)

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-12-11 10:45:41
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Co tak w te fordy uderzasz. :-)

    Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....

    > Popatrz na Citroeny - C4 Picasso, Grand C4 Picasso, Peugeot 3008, 5008.
    > Osobiście ujeźdzam C4 Picasso i dla mnie jest bomba, ale ja Forda nie
    > lubię.

    ... w przeciwieństwie do tej kupy na kołach zwanej C4 Grand Picasso
    ;)

    Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.

    > 5 foteli z tyłu to masz jeszcze Mazdę 5, w Fiacie masz bodajże Fremonta
    > (czy jak się go tam pisze), w Toyocie masz Verso. Inne marki też tam coś
    > wymodziły. :-)

    A na serio, to żeby włożyć 3 foteliki obok siebie to Verso nie da rady,
    Mazda 5 tez. Touran tez nie bo ma wezsze srodkowe siedzenie.
    Jedynie duze vany no i C4GP - ale mowimy o samochodach a nie
    dziwolagach, wiec odpada ;)

  • 7. Data: 2013-12-11 11:29:54
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 11 Dec 2013 10:45:41 +0100, omega_fan napisał(a):

    > Bo wyglądają ładnie i mają normalną deskę....
    Ładnie to wygląda z zewnątrz, deska to kupa na kołach :-)

    > Jedyne co jest dobre w Citroenie to silniki diesla.
    Nieprawda :-) Znajomy ostatnio pierwszy raz siadł do naszej C4P i był
    zaskoczony jakością wykonania środkach.
    ;-)

    > A na serio, to żeby włożyć 3 foteliki obok siebie to Verso nie da rady,
    > Mazda 5 tez. Touran tez nie bo ma wezsze srodkowe siedzenie.
    Szajse - póki co patrzyłem tylko na liczbę foteli z tyłu, fizycznie nie
    mierzyłem. No to brawo dla nich.

    > Jedynie duze vany no i C4GP - ale mowimy o samochodach a nie
    > dziwolagach, wiec odpada ;)
    W C4 Picasso mam równej wielkości fotele z tyłu - to wejdą 3 obok siebie.
    Z dużych vanów masz jeszcze C8 / Lancia Phedra / coś tam jeszcze. Są
    jeszcze trojaczki Ford galaxy / Seat alhambra / VW sharan - ale tego tym
    bym kijem nie dotknął.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2013-12-11 12:10:10
    Od: omega_fan <o...@n...org>

> [...]
    > Z dużych vanów masz jeszcze C8 / Lancia Phedra / coś tam jeszcze. Są
    > jeszcze trojaczki Ford galaxy / Seat alhambra / VW sharan - ale tego tym

    No widzisz a ja codziennie z przyjemnością dotykam, nie tylko kijem ;)

  • 9. Data: 2013-12-11 12:25:23
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-12-11 07:45, Franc wrote:

    > :-) Jak taki dobry to na pewno znajdzie amatora i to szybciutko.

    Jak powiedzialem w robocie, ze musze sprzedac auto to prawie sie
    rzucili. Wiec tu problem z glowy. Jedna rzecz do zalatwienia mniej.

> [...]
    > 5 foteli z tyłu to masz jeszcze Mazdę 5, w Fiacie masz bodajże Fremonta
    > (czy jak się go tam pisze), w Toyocie masz Verso. Inne marki też tam coś

    Patrze jedynie na oferty z Wroclawia (ostatecznie dolny slask). Do tego
    salonowy z historia, nie starszy niz 5lat. Przed zakupem wizyta w ASO i
    dokladna diagnoza. Marzy mi sie benzyna, automat, nie mniej niz 150KM.
    Nie znam sie specjalnie na tym, nie mam tez za duzo czasu w poszukiwania.

    --
    tyran

  • 10. Data: 2013-12-11 12:39:38
    Od: omega_fan <o...@n...org>

> [...]
    > dokladna diagnoza. Marzy mi sie benzyna, automat, nie mniej niz 150KM.
    > Nie znam sie specjalnie na tym, nie mam tez za duzo czasu w poszukiwania.

    Proszę bardzo :)
    http://otomoto.pl/ford-s-max-titanium-pojazd-demonst
    racyjny-C31549329.html