  • Data: 2012-01-22 07:20:43
    Temat: Re: Honda SH300i - test skutera
    Od: Glub <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 21 Jan 2012 22:58:09 -0800 (PST), WIADRO <w...@g...com>
    wrote:

    > brak porządnych schowków i miejsca na stopy warte są tych większych
    kół?
    > czy właściwości jezdne są tak powalające w porównaniu z
    małokołowcami że warto się na nie przesiąść rezygnując z
    funkcjonalności jakie oferowały prawdziwe skutery?

    Na "Tylko Miasto i nic po za tym" to ma sens ale raczej ze wzgledu na
    dziury w drogach niz wlasciwosci jezdne.
    A na pytanie czy chce jezdzic po miescie czy czasa wypad za miasto z
    plecakiem i zestawem piknikowym, trzeba sobie samemu odpowiedziec. w
    mojej opinii, dla mnie nie ma takiej potrzeby.
    Moja przerosnieta hulajnoga dobrze sie sprawuje.

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400