  • 1. Data: 2010-08-06 20:45:15
    Temat: Honda Unpacking Party
    Od: Glub <g...@g...com>

    Dziś przyjechała od dilera moja nowa Zacna.
    sam ją rozpakowałem :)

    http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/7215762466
    7406274/

    jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek
    wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)
    --
    Glub

  • 2. Data: 2010-08-07 06:36:44
    Temat: Re: Honda Unpacking Party
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Glub wrote:
> [...]
    7406274/

    > jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek

    To to w środku kadru? Po co coś takiego kupować?

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 3. Data: 2010-08-07 06:49:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-07 08:36, nalesnik pisze:

    7406274/

    > To to w środku kadru? Po co coś takiego kupować?

    No ja tez wlasnie chcialem zapytac czy nie bylo jakichs meskich :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-08-07 08:58:01
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    7406274/

    > jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek wyjadę

    garaż w zestawie :)

    pozdro
    blur

  • 5. Data: 2010-08-07 10:45:35
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-07 08:49:40 +0200, Kuczu said:

    > No ja tez wlasnie chcialem zapytac czy nie bylo jakichs meskich :)

    no wiedziałem że będzie szyda.
    --
    Glub

  • 6. Data: 2010-08-07 20:22:00
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/7215762466
    7406274/

    gratulacje. Fajny sprzęt, porządny motocykl a nie jakies ponad 20 letnie
    złomy:)

    > jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek wyjadę
    > z salonu nowiuśkim sprzętem:)

    ej, moze we wtorek się uda? Tablice rejestracyjne powinienes dostac tego
    samego dnia kiedy się stawisz z fakturą.

  • 7. Data: 2010-08-07 22:18:14
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-07 22:22:00 +0200, Arbiter said:

    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    7406274/

    > gratulacje. Fajny sprzęt, porządny motocykl a nie jakies ponad 20
    > letnie złomy:)

    Dzięki:)

    > ej, moze we wtorek się uda? Tablice rejestracyjne powinienes dostac
    > tego samego dnia kiedy się stawisz z fakturą.

    jeszcze ubezpieczenie i cesja i zobaczymy kiedy bank przeleje pieniądze
    na konto motoristy :D

    mam nadzieję że jak najszybciej się uda. mam plany na weekend pozatym
    na czwartkowy Spot w C66 chciałbym już zajechać nowym sprzętem :D
    --
    Glub

  • 8. Data: 2010-08-08 15:11:31
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > jeszcze ubezpieczenie i cesja i zobaczymy kiedy bank przeleje pieniądze na
    > konto motoristy :D

    oki. Ja kupowałem w MCS Piszcz na Prymasa 1000Lecia, było prościej bo bez
    banku więc przelew jak doszedł to następnego dnia odebrałem skuter. W
    międzyczasie zarejestrowałem, polisa zawarta u dilera więc poszło sprawnie -
    a płatnośc za polisę 5 dni po zakupie - przelewem we własnym zakresie.
    Ubezpieczenie ogólnie wygodne i stosunkowo niedrogie (6%)

    > mam nadzieję że jak najszybciej się uda. mam plany na weekend pozatym na
    > czwartkowy Spot w C66 chciałbym już zajechać nowym sprzętem :D

    a co to za splot? w DC? Przyjmują tam skóóótery?

  • 9. Data: 2010-08-08 17:23:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-08 17:11:31 +0200, Arbiter said:

    > a co to za splot? w DC? Przyjmują tam skóóótery?

    takie tam cotygodniowe czwartkowe spotkania Burgmanii.
    http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=7
    021
    --
    Glub

  • 10. Data: 2010-08-08 17:48:03
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Glub napisał(a):

    > takie tam cotygodniowe czwartkowe spotkania Burgmanii.

    Hondom tam chcesz sie pokazać ??? Kozak.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj