  • 11. Data: 2010-08-08 21:11:19
    Temat: Re: Honda Unpacking Party
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-08 19:48:03 +0200, Magic said:

    > Hondom tam chcesz sie pokazać ??? Kozak.

    Mnóstwo zacnych jest w klubie :D to klub maxiskuterowy nie tylko dla
    burgmanów :P
    --
    Glub

  • 12. Data: 2010-08-08 21:30:46
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > takie tam cotygodniowe czwartkowe spotkania Burgmanii.
    > http://www.burgmania.net/forum/index.php?showtopic=7
    021

    a to raz tam byłem przez przypadek, chyba tydzień temu. Poznałem jakiegos
    kolesia od Kymco Excity 500 i to własciwie jedyna osoba którą poznałem.
    Raczej otwartością nie porazili. Może dlatego ze byłem na 125ccm? Więcej tam
    się raczej nie wybieram

  • 13. Data: 2010-08-09 14:26:31
    Od: amos <g...@g...com>

    On 8 Sie, 23:30, "Arbiter" <n...@h...com> wrote:
    > Raczej otwartością nie porazili. Może dlatego ze byłem na 125ccm? Więcej tam
    > się raczej nie wybieram

    125?! Ale obciach.
    Dobrze, ze Cie w ogole zauwazyli ;))) Trzeba bylo wziac zgrzewke
    browara pod siodlo...

    --
    zdrowka
    amos

  • 14. Data: 2010-08-09 22:39:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-08 23:30:46 +0200, Arbiter said:

    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    021

    > a to raz tam byłem przez przypadek, chyba tydzień temu. Poznałem
    > jakiegos kolesia od Kymco Excity 500

    Xciting 500

    > i to własciwie jedyna osoba którą poznałem. Raczej otwartością nie porazili.

    Może się źle do tego zabraleś? bo mńóstwo nowych przybywa i jakoś się
    potrafią odnaleźć.

    > Może dlatego ze byłem na 125ccm?

    nie.. nie z tego powodu

    > Więcej tam się raczej nie wybieram

    jak se tam chcesz.
    --
    Glub

  • 15. Data: 2010-08-09 22:40:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-09 16:26:31 +0200, amos said:

    > 125?! Ale obciach.
    > Dobrze, ze Cie w ogole zauwazyli ;))) Trzeba bylo wziac zgrzewke
    > browara pod siodlo...

    zacytuje Marynarza: "bez wódki mi się nie pokazuj":D
    --
    Glub

  • 16. Data: 2010-08-10 22:26:48
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Mnóstwo zacnych jest w klubie :D to klub maxiskuterowy nie tylko dla
    > burgmanów :P

    a znasz tam może kogoś kto konta aktywuje w tym elitarnym forum? Bo czekam
    już drugi tydzień i dalej nic

  • 17. Data: 2010-08-11 00:02:51
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 2010-08-06 22:45, Glub pisze:
    > Dziś przyjechała od dilera moja nowa Zacna.
    > sam ją rozpakowałem :)
    >
    > http://www.flickr.com/photos/glublak/sets/7215762466
    7406274/

    > jeszcze tylko przegląd zerowy, rejestracja i może w środę/czwartek
    > wyjadę z salonu nowiuśkim sprzętem:)

    Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwszą pizzę. Czekamy z niecierpliwością.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 18. Data: 2010-08-11 05:20:18
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-11 02:02:51 +0200, zefir said:

    7406274/

    > Jeszcze opowiedz jak dostarczysz pierwszą pizzę. Czekamy z niecierpliwością.

    nie chce mi się z tobą gadać. plonk.--
    Glub

  • 19. Data: 2010-08-11 21:56:24
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-11 00:26:48 +0200, Arbiter said:

    > Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > a znasz tam może kogoś kto konta aktywuje w tym elitarnym forum? Bo
    > czekam już drugi tydzień i dalej nic

    burgi na urlopie jest, artixa dawno nie widziałem.

    napisz do niech na pm, lub do mnie na priva to rusze temat.
    --
    Glub

  • 20. Data: 2010-08-13 19:00:29
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>