    Date: Thu, 17 Nov 2011 13:21:13 +0100
    From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda i czynnosci serwisowe

    W dniu 2011-11-17 12:23, falco pisze:

    > Siema,

    cze

    > powiem więcej, usterka została zniwelowana duuużo wcześniej, bodajże w
    > '96

    jasne ze wczesniej, pomyslalem o ok 3-4 latach od poczatku produkcji i
    mi sie pozajaczkowaly dziesieciolecia :)

    > a już na pewno modele od '97 miały bezawaryjny 1 moduł, który jest
    > schowany we wnęce pod kanapą bez możliwości zgniecenia... ;)

    ale do dupy! jak sie przewrocisz na kraweznik to modul leci w szczempy!
    Kolejny przyklad ze honda jest przereklamowana!

    pozdrawiam
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie bo nikt awaryjnego motora nie chce odkupic!