    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Honda i czynnosci serwisowe
    Date: Thu, 17 Nov 2011 12:40:06 +0000 (UTC)

    On 2011-11-17, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > znajdz se w guglach :-) Nie mam pojecia.
    > A sadzisz ze powinna ? Na panefki byl ?

    A co to panefki? To gdzies w silniku?

    > Ja tam jestem zwolennikiem stosowania slabego elementu ktory ma ulec
    > zniszczeniu chroniac drogi element (slimak).

    Tyno. Slimak i trybik jest stalowy, linka jest tu najslabszym elementem,
    wiec w Hondzie masz do wymiany linke i trybik, w KHI linke.

    > Z tego co pisali to choroba wieku niemowlecego - 2 pierwsze lata produkcji.

    Niech bedzie.

    > Faktycznie, dopiero teraz rozwarlem oczy i zobaczylem jaki to byl
    > zajebiscie awaryjny sprzet :)

    Widzisz? A mogles pojsc inna droga... Pamietaj, nigdy nie jest za pozno
    ;-)

    > Aaaa, czyli kawasaka sie nie psuje bo wszystko naprawia mechanik ?
    > Zaiste piekny to sprzet!

    Mechanicy to psuja KHI. Za bardzo hajteknolodzy dla mechanikow ktorzy
    grzebia np. w Hondach. Dwa razy mechanik sie dotknal i dwa razy
    spierdolil, wiecej mechanikow nie widzialo KHI.

    > po co Ci ? Masz kawasake, wlacz emtiwi!

    Fajna pania maja od eksperymentow fizycznych czy jakichs tam.

    > no niestety daleko mam, ale Mike poprosze to Cie przytuli, ok ? ;)

    Ale z jakiego powodu, ze mam KHI? Ja jestem szczesliwym posiadaczem KHI,
    choc moglo by byc troche lzejsze i lepiej zapierdalac.

    A przytulaja niech sie trampkarze w trasie jako wyraz laczenia sie w
    bolu w zwiazku z zaistniala awaria!

    --
    Artur
    ZZR 1200