    From: Mystik <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Hornet wypluwa p?yn ch?odiczy
    Date: Tue, 14 Jun 2011 14:25:20 +0200

    Cześć

    W dniu 2011-06-14 09:47, Kazik pisze:

    > Na szczescie(chyba) nie, bo przy szybszej jezdzie temperatura trzyma sie w
    > polowie i nie wywala p?ynu. Dopiero jak si? zatrzymam(np. ?wiat?a) to
    > temperatura ro?nie i wywala mi p?yn. Pr?bowa?em ju? odpowietrzy? - w??czy?em
    > go z otwartym korkiem i dolewa?em p?ynu przy pracuj?cym silniku. Po dodaniu
    > gazu zacz?o czasem bulgota?, wtedy uzupe?ni?em p?yn, ale nie pomog?o.

    1. Sprawdź sam korek. Jak Cię stać, to po prostu go wymień.
    2. Termostat. Jak szybko rośnie Ci temperatura na postoju? Jeżeli bardzo
    szybko, to trzeba wymontować termostat i sprawdzić w garnku czy się otwiera.
    3. Chłodnica. Może jest częściowo zatkana? Albo po prostu brudna w pień.
    Trzeba wymontować i przedmuchać/umyć.

    I wszystko powyżej powinno załatwić sprawę, z wyjątkiem tych bąbelków.
    Jeżeli cały czas pojawiają się bąbelki przy korku chłodnicy, to trzeba
    się zastanowić, skąd mogą się brać. A niestety, jednym z najczęstszych
    przyczyn jest ta nieszczęsna uszczelka pod głowicą :(.

    pozdr.
    Mystik - który ostatnio poznał cały układ chłodniczy FJR od podszewki :).