  • Data: 2011-09-22 11:45:16
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <> napisał w wiadomości ...

    > Pomijając rzeczywistą ilość czasu poświęcaną przez nauczycieli na pracę

    Tego w żadnym razie nie da się pominąć choć jeszcze ważniejsza jest
    jakość niż długość pracy. Porównuję swoją naukę w podstawówce i teraz
    mojego syna, który aktualnie jest w 2 klasie i nie stwierdzam, że teraz
    nie jest lepiej mimo, że nauczyciele teraz są lepiej opłacani niż kiedyś...
    Poza tym sam jestem nauczycielem akademickim i na co dzień
    muszę oceniać "produkt" pracy tych zapracowanych nauczycieli:
    z roku na rok jest gorzej :(
    Dodatkowo jestem też jestem też wiceprzewodniczącym Rady Rodziców
    w szkole syna i jak widzę i słyszę, że nauczyciel nie potrafi posługiwać
    się poprawnie językiem polskim nie mówiąc już o poważnych lukach
    w wiedzy ogólnej o otaczającej rzeczywistości to wywaliłbym z roboty
    połowę tego "zapracowanego" towarzystwa na zbity pysk, żeby dać
    szansę tym, którym będzie się "chciało chcieć".