  • 1. Data: 2011-09-22 07:44:07
    Temat: Hurraaa!!!!1111
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    "Przedostatni tydzień września okazał się przychylny dla kierowców
    samochodów na benzynę i diesel. Skokowa podwyżka cen paliw w tym
    tygodniu dotknęła cen gazu."

    Brzmi jak "Modlitwa Polaka" :)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-09-22 07:50:55
    Temat: Re: Hurraaa!!!!1111
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    >samochodów na benzynę i diesel. Skokowa podwyżka cen paliw w tym

    zauważ że dzieki obecnemu żądowi mamy najniższą cenę w europie!!!!

    Piotr

  • 3. Data: 2011-09-22 08:34:07
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <> napisał w wiadomości ...

    > żądowi

    komu/czemu???????????????????
    k...wa że też akurat nauczyciele jako jedyni w budżetówce mają dostać
    podwyżki a tu analfabetyzm się szerzy :(

  • 4. Data: 2011-09-22 08:45:41
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** MarcinJM pisze tak:

    > Skokowa podwyżka cen paliw w tym tygodniu dotknęła cen gazu."
    > Brzmi jak "Modlitwa Polaka" :)

    Piękne.
    Ja wiedziałem, że tak będzie. Ja wiedziałem ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 5. Data: 2011-09-22 08:48:34
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > zauważ że dzieki obecnemu żądowi mamy najniższą cenę w europie!!!!

    A jaka rafineria jest państwowa ? ja myślałem że wszystkie są prywatne :)

    www.automo.pl - Sprawdź VIN auta, jego wyposażenie, przebieg, historię
    wypadkową.

  • 6. Data: 2011-09-22 09:25:29
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tadeusz

    > komu/czemu???????????????????
    > k...wa że też akurat nauczyciele jako jedyni w budżetówce mają dostać
    > podwyżki a tu analfabetyzm się szerzy :(

    Obu Was łączy brak znajomości interpunkcji.

  • 7. Data: 2011-09-22 09:35:11
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości ...

    > Obu Was łączy brak znajomości interpunkcji.

    Twoja potrzeba zaistnienia za wszelką cenę Sherlocku jest doprawdy
    powalająca...

  • 8. Data: 2011-09-22 09:36:41
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > komu/czemu???????????????????
    > k...wa że też akurat nauczyciele jako jedyni w budżetówce mają dostać
    Chuj w dupę nierobom!!!!

    http://www.wprost.pl/ar/262488/OECD-polski-nauczycie
    l-sie-nie-przepracowuje/

    Jakby przeliczyć ich stawkę na godzinny a późniek kazać pracować jak
    normalny pracownik 40 h. na tydzień to zaraz by się okazało że zarbiają bo
    kilka, jak nie kilkanaście tysi na miesiąc + plus płatne 3 miesiące
    wakacji.A zwykły etaciarz 26 dni

  • 9. Data: 2011-09-22 09:49:10
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-09-22 09:36, Inead pisze:

> [...]
    > normalny pracownik 40 h. na tydzień to zaraz by się okazało że zarbiają
    > bo kilka, jak nie kilkanaście tysi na miesiąc + plus płatne 3 miesiące

    Pobłogosławiłbym tego, który pozwoliłby nauczycielom dyplomowanym
    pracować tylko 40h w tygodniu i ani minuty więcej...

    mam nauczycielkę w bliskiej rodzinie, czasem wraca około 18 albo jeszcze
    później, bo zanim powypełnia wszystkie papiery, albo posprawdza zeszyty,
    sprawdziany, kartkówki whatever to mija troche czasu. Do tego jeszcze
    przygotuj się do kolejnej lekcji, przygotuj, ew. sprawdzainy,
    wejściówki... i siedzisz w domu do 22. I tak często 5 dni w tygodniu
    potrafi się zdarzyć.

  • 10. Data: 2011-09-22 10:01:52
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"> napisał w wiadomości ...

> [...]
    > przygotuj się do kolejnej lekcji, przygotuj, ew. sprawdzainy,
    > wejściówki... i siedzisz w domu do 22. I tak często 5 dni w tygodniu

    Może to oznaczać że ma kiepską organizację pracy :)

    W tej suytaucji w innych krajach nauczyciele w ogóle nie wracali by na noc
    do domu bo przecież pensum mają tam trochę/sporo/dużo wyższe?

    PS: odlicz czas poświęcany przez nauczycieli w godzinach pracy na
    kawki/herbatki/ploteczki/papieroski/ciasteczka...
    tudzież wyjścia prywatne do sklepów/na pocztę/do urzędów itd. itp..