eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingHyper Threading › Re: Hyper Threading
  • Data: 2009-09-27 19:13:16
    Temat: Re: Hyper Threading
    Od: mgk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czyli masz silniejszy progs od mojego.

    A co do null move bo mowisz ze testowales. Testowalem to w moim
    poprzednim silniku i aktualnym. Niby troche przyspiesza. Czasem prawie
    2 razy, czasem nic (zalezy od sytuacji), ale predkosc to nie wszystko.
    Pytanie czy ciecia ktore powoduje null move nie pogarszaja na tyle
    jakosci gry by to przyspieszenie bylo warte. Zrobilem chyba ze 20
    walk. I nie uzyskalem jakiejs przewagi wersji algorytmu z null move
    nad wersja bez niego... Wiec zrezygnowalem z tej techniki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: